Friday, December 30, 2011

Jerslin..1001 Rahsia..




Hello uols....heheheee...


Agak payah nak ngapdet blog ni kat umah..Kat opis lak, no time katenye..


Busy tu tak a busy sangat tapi....argghh...malas mau cite ini PC zaman batu punyer edisi..Selalu jer tak bleh log in. Nak godek adalah kemsalam.. Gmail pon tableh bokak..tskk..tskk..

Ok..meh aku bagi serba sikit khasiat minyak ni :


1. Asma/Lelah/Semput - sapu kt dada

2. Anak yang dilahirkan kurang sihat - sapu dari hujung rambut sampai ujung kaki

3. Alahan/ alergi makanan laut - sapu dr ujung rambut sampai ujung kaki

4. Buasir -sapu kt tmpat buasir keluar

5. Batuk - sapu kt dada dan kerongkong

6. Demam - sapu kt kaki dan pakai stokin

7. Gastrik - sapu kt perut

8. Gout - sapu kt tempat bermasalah

9. Jangkitan Faraj - sapu kat 'situ'

10. Ketidakseimbangan hormon - sapu dr ujung rambut smpai ujung kaki

11. Kncinh manis/darah tinggi - sapu dr ujugn rambut smpai ujung kaki gak

12. Kejang otot/simpul biawak -sapu kat tempat bermasalah

13. Kembung perut - sapu kat perut

14. Kesukaran bernafas -sapu kat dada dan hidung

15. Keracunan makanan- sapu kat perut dan dubur

16. kerap buang air kecil - sapu kt kaki dan bawah pusat

17. Kesuburan lelaki/ perempuan - sapu kat kemaluan

18. Kurang tumpuan pada pelajaran - sapu kat kepala

19. Kolesterol tinggi - sapu pada seluruh badan

20. Kabur, selalu kuar air mata -sapu pda kelopak dan bawah mata

21. Kesejukana kaki dan tangan - sapu kat kaki dan tangan pastu pakai stokin

22. Kayap - ditempat bermasalah

23. Kutil/tumor/Ketumbuhan/Kanser - sapu di tempat ketumbuhan

24. Mait pucuk/ kurang bernafsu - dari jung rambut sampai ujung kaki

25. menopouse -sapu kat kemaluan

26. Putaran haid tidak teratur- sapu pada kemaluan

27. Perankan turun - sapu kt bawah pusat dan naikkan

28. Resdung- sapu kat hidung

29. Sakit kepala/migrain - sapu kat kepala dan muka

30. Sakit buah pinggang - sapu pada pinggang

31. Sembelit/ cirit birit - sapu kt dubur

32. Sakit sendi/Lutut bengkak - sapu kt tempat bermasalah

33. Sengal2 tulang- sapu dari ujung rambut sampai ujung kaki

34. Sakit usus - sekitar bawah pusat

35. Selalu selesema - sapu kat hidung

36. Susah dapat anak - sapu kat taak kai dan kemaluan ( suami isteri )

37. Senggugut - sapu kat tempat sakit

38. Senang beremosi / cepat marah - kepala

39. Susah hendak tidur - sapu seluruh badan

40. Stroke/ angin ahmar- sapu dr ujung rambut sampai ujung kaki

41. Tidak bersemangat/ keletihan - sapu dr ujung rambut smpai ujung kaki

42. Tekanan darah tinggi / darah rendah - sapu dr ujung rambut sampai ujung kaki

43. Tulang reput/Mudah patah - sapu kat tempat bermasalah

44. Tiroid - sapu kattempat bermasalah

45. Sakit2 lain - sapu ditempat bermasalah ataupun sapu di seluruh badan


Fuhhh...gigih mengopi ni...hihihiii...
Sesungguhnya kita berusaha, Allah yang menentukan baik atau tidak atas kehendakNya..
InsyaAllah..

















Abaikan tangan si demok itu..
Sapu sikit jer kat tempat tu, pastu bior jer..Senang..











Ni ler ghoper minyak JERSLIN tu.. Rega tak mahal, guna pon sikit makanya lama la tahannya. Melainkan ko lumur macam lumur minyak bijan kat badan. Alamatnya memang segudang minyak pon tak cukup sebulan...:D


Ehh..Kalo nk guna untuk urut2 badan pon bole..


Sekian ...


Google