Saturday, September 10, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Fitri..kihkihkihhh...

Ha ahh..memang saje tunggu raya ke 11 baru update..

Jangan tunggu orang tanye, siap2 bagi jawapan..:D
Macam la ade yang nak tanye, pasannnnn..
Alaa...berblog ni pon sebab suka2. Bukan sebab income, sebab aku ni pemalas nak upload gambor, nak membebel benda2 tak tentu.. sume untuk kenangan je.. Ikut mood kalo rajin, ade bahan, memang ade la entry baru.. Kalo tak, alamatnye memang makan bulan la nak update, kan? kan? kan? alaaaaa...macam tak biase pulekkk....

Anak2 sedara, mak2 sedara, kakak2 dan sedara mara, meh la layan gambor..Yang ralat tu, haram tak ingat nak amek gambor dengan makpakmertua..:(

Ehh...ni pon angin rajin kul 3 pagi aku dok upload gambor, kebanyakannye udah akak upload ke FB, sebab banyak ke situ je yg aktif nk membebel..Sume tumpu kat FB..


Opening harus ler gambor feeling2 lakibini, kan...;D

Pepagi da pi umah Along..DakDol ni da standby tunggu Cakmer nyer..Macam biasa, agak sawan kalo jumpe Atoknye ni..

3 Hero Malaya .. Sweet sangat gambor ni, sukak!!
Kesian cucu sedara lagi sorang tu, puas carik baju melayu takde sebab tak muat kepala besor rim kete saiz 16..pakai je la singlet tu..

2nd day acara wajib bekumpul kat umah my Angah..

Malam plak umah my Alang..
Punya gelojoh nak posing celah2 pokok mangga, sampai tecocok bijik mata aku dengan daun mangga tu..CHOIII!! sib baik tak buta..kihkihkihhh...

Anak sedara bertuah!! anak sedara yang aku bela dari kecik.. Hafi Farhan..Fi, Ucu promote free ni..ok tak? :D

Macam retis kitorang malam tu..Tengok Dakdol berebut2 nak ngambek gambor..
Siap suruh peace lagik..

anak2 sedara yang da jadik mak orang, bapak orang tapi prangai ngalahkan anak2 sendiri..over!!Sesekali bekumpul camni, begegor tiang umah alang dek hilai tawa depa..oowwhhh!! sayang sangat ktat diorang! muahhh!! muah!!


Closing pon mesti gambar kapel kertu jua...:D

:D

:D

:D

Sekian saje hajat menghapdet entry kali ni..Yang lenlain, tengok anak bulan mengambang bila plak yer..


Monday, September 5, 2011

Mana Hati Perut Korang??

http://www.nst.com.my/nst/articles/09cattyyy/Article/




Aku langkau sume crita raya, sebab berita ni lagi hangat.. Aku cukup pantang la dengor org seksa binatang. Memang pantang!!! Tu da tentu la bukan kucing dia, bukan atas tanggungjawab dia..Ni kes berlainan..Ko claim diri ko pencinta kucing tapi ko tergamak biarkan kucing mati atas jagaan ko.. Bukan FREE, tapi berbayor...Mereka bayar dan beri kepercayaan untuk ko jaga dan berikan makanan dan minuman yang sepatutnya.. TAPIIIII.... tergamak mereka biorkan kucing ni kelaparan, kurus kering acam mangsa kebuluran!!

ARGHHHH..!!!

Memang sangat binatang nyer perangai!!

Ishhkkk... memang emo dowh baca crita2 camni..Mane letak hati perut mereka ni? Jauh di dalam lubuk hati ni, aku sumpah mereka2 ni..Makan dari hasil bayaran pemilik2 kucing ni, tapi ko tak lunaskan tanggungjawab ko yang sepatutnya ko jaga..Org bayor sebab percaya, pasni
memang org tak anto dah kucing kat tempat ko! Mampos la ko!!


Alang2 nak maki, maki abes2..


U're FINISHEDDDD!!!!!



Moga idup ko tak tenang sampai mampos!!

Mohon ampun la kat Tuhan sebab da pasti ko takkan dapat

pengampunan dari pemilik2 kucing macam kami ni..

Bangsat nyer manusia...

Sekian Terima Kasih..



PUAS HATI AKU!!

Google