Friday, November 4, 2011

Makin mengganas...

Mari layan gambar dak tenit ni...:D

































Comel tak?

BBQ tepi laut...:D

Ok..SET!!
Kita BBQ tepi laut...nyummehh!!

Aku perap ayam, CikCiti bwk jajan2, sosej hotdog bagai, yang sorang lagik bawak nasi la, sandwich la, kuih la.. pendekata kata, masing2 memang ade tugas sendri.. BEST YO!!

Siap hammock bagai ... Khemah jugaaaa...:D

Santai sangat kan? Untung ler tak putus tali hammock tuuuuu....



Family ceria...:D


KerasTangan..

Projek seterusnya....
Alhamdulillah......


Thursday, November 3, 2011

My Layla dan baby barunya!

Dah ape kene lak ni ha gambor ke kanan..??
Puas aku godek2, tetappp gak ke kanan..huhuhuhuu...
Belasah je lahh! ;p

Selamat bersengkang mata untuk kawan saya aka adik saya aka teman spedo saya.. Aku tumpang gembira.. bila la turn aku nak sampai ni...Uwaaaaa.....
Aishhh... Rezeki Allah nak bagi ni, mane kita tau kan?
Hari2 i bedoa uols..mudah2an.. :)
Peacee!!!


Baby yang comel sihat macam Aunty Woy dia....hahahaaaa...
gelak keji hokey..!! anak orang sesuka hati nak declare muka sendri..bole gitu?

Aisehhh!! geram lak aku tengok gambor ni ke kanan...:O

Google