Monday, September 5, 2011

Mana Hati Perut Korang??

http://www.nst.com.my/nst/articles/09cattyyy/Article/




Aku langkau sume crita raya, sebab berita ni lagi hangat.. Aku cukup pantang la dengor org seksa binatang. Memang pantang!!! Tu da tentu la bukan kucing dia, bukan atas tanggungjawab dia..Ni kes berlainan..Ko claim diri ko pencinta kucing tapi ko tergamak biarkan kucing mati atas jagaan ko.. Bukan FREE, tapi berbayor...Mereka bayar dan beri kepercayaan untuk ko jaga dan berikan makanan dan minuman yang sepatutnya.. TAPIIIII.... tergamak mereka biorkan kucing ni kelaparan, kurus kering acam mangsa kebuluran!!

ARGHHHH..!!!

Memang sangat binatang nyer perangai!!

Ishhkkk... memang emo dowh baca crita2 camni..Mane letak hati perut mereka ni? Jauh di dalam lubuk hati ni, aku sumpah mereka2 ni..Makan dari hasil bayaran pemilik2 kucing ni, tapi ko tak lunaskan tanggungjawab ko yang sepatutnya ko jaga..Org bayor sebab percaya, pasni
memang org tak anto dah kucing kat tempat ko! Mampos la ko!!


Alang2 nak maki, maki abes2..


U're FINISHEDDDD!!!!!



Moga idup ko tak tenang sampai mampos!!

Mohon ampun la kat Tuhan sebab da pasti ko takkan dapat

pengampunan dari pemilik2 kucing macam kami ni..

Bangsat nyer manusia...

Sekian Terima Kasih..



PUAS HATI AKU!!

1 comment:

Google