Thursday, November 3, 2011

My Layla dan baby barunya!

Dah ape kene lak ni ha gambor ke kanan..??
Puas aku godek2, tetappp gak ke kanan..huhuhuhuu...
Belasah je lahh! ;p

Selamat bersengkang mata untuk kawan saya aka adik saya aka teman spedo saya.. Aku tumpang gembira.. bila la turn aku nak sampai ni...Uwaaaaa.....
Aishhh... Rezeki Allah nak bagi ni, mane kita tau kan?
Hari2 i bedoa uols..mudah2an.. :)
Peacee!!!


Baby yang comel sihat macam Aunty Woy dia....hahahaaaa...
gelak keji hokey..!! anak orang sesuka hati nak declare muka sendri..bole gitu?

Aisehhh!! geram lak aku tengok gambor ni ke kanan...:O

No comments:

Post a Comment

Google