Friday, May 7, 2010

Gulai Malatopzzz..

Rasenye macam da lame beno tak buat N3 pasal makan,kan..?hihihihhihiiii...Makan..Yaya..Yaya..makan...mana mungkin dipisahkan..ibarat irama yang bergetar memerlukan badan untuk menari kan lengguknya..huahuahuaaa...diet?owwhhhh...belum lagi...mungkin sedikit masa lagi..aku masih memikir2kan strategi terbaik untuk kurus..Wahhh.!!gituuu...




Dia memanggil2 nama En.Amir...
Amirrrr...Amirrrrr...sedut akuuuu..kata si siput itu...
aku tak gemor sebab penah sekali aku makan,udahnlah pedas,pestaim lak cuba,tersedak koooo kt situ..Muka?jagan cakaplah...buat2 ketawa dalam pedih sendu hati aku menanggung malu..caittt...!!



Ikan keli ni masa pestaim aku makan kat sini dengan CikCiti..dia punye...BUKAN akuuuu...Tapi wa cakap luuu...dap bole tahannn...bole layan,kira muka tak kelatlah nak dibandingkan dgn muka ketat tokei dia...tak penah senyum hokeyyy...sama naik dgn puan tokei..Mungkin tekun mengira total brape aku kena bayor...:)





Gulai kawah dia..hmmmmm...sedap..pekat..berkrim..berlemak ..cukup segala bagai..Mungkin aku tak biasa makan gulai kawah kat mane2,so bagai aku dia pas la piawaian tekak i...2 minggu berturut taw i pegi makan kat sana..2nd week pegi dgn laki la...ahakk..ahakkk..;p




Ni la tempatnya..Seksyen 18 Sahalam..penah masuk rancangan Warung kita kalo aku tak silap.same je ketat muka time dalam rancangan,dengan kt alam realiti...kira Bro Bob ni tak pandai berpura2 la..hahahhaaaa..

1 comment:

  1. nampak cam best gulai atas skali tuh..hurmmmm yummy..hehe

    ReplyDelete

Google