Wednesday, June 2, 2010

Beranak Sudeh..

Yiihaaaa...at last..beranak jugek C Thunder Girl..Perut dia comei jer,so aku agak tak banyak ler yang kuor.Memang btul la..2 ekor sajo yg kuor..alalalalaaaaa...somei ...hihihihii...Da ku tahu sape bapaknye!Si Snowy yang sudah ku beri sebagai anak angkat pada kawan anak sedara aku..No wonder la sebelum aku pegi Kuantan Jumaat lepas,2-3 ari gak la CTG ni dok ngiau2 kat aku..Aku da suspek dah,ni mesti nk beranak punye..Sahih!!! aku balik ari minggu tengok poyot dia da nguncup..Elok je teletak dalam kotak yang memang aku standby sebelum pegi tu..ihhh..ihhh...bertambah balik masyarakat..tapi takpe..akak sukak..:P

Putih bersih bulu dia kat bahagian bawah badan n muka...
atas badan kaler cekelet cair...eeeiiiii...bestnyierrr..


Sekor lagi spesel...keliling telinga n sebelah mata bertompok2..mcm pakai topi tutup sebelah mata..sebelah lagi putih..3 kaler..jantina tak dapat dikesan..


Bibib da jadik nenek...hahahahaaaa...dia ni pun nunggu ari..tapi paham2 je la,da 3 kali produce,ape ade hallll....selamber jer..well...;p



Bapak dia stended la kan...ADE AKU KESAH..?
ntah mane la perasaan dia ni kan?selamber badak je la muka..bikin hangit jer..:)

Makin berleluasa orang buang anak akhir2 ni kan?
Semalam ade kuor crita baby dijumpai kt tepi jalan...Aduhai...mane lah peginya akal dan ati perut dema ni? Kalo binatang sndri tak buang anak,mahu di ibaratkan ape la manusia2 camni..?
Buat la kempen mcm2,ituuuuuuuuu gak la berulangnyer crita org buang anak..Aku tak dapat bayangkan lah kalo aku jumpe manusia ni depan2 muka... ( elok la jgn aku jumpe..)..mampus aku kejekan...Ganas i ni taw...;p
Udah ler tu..akak malas la nk ungkit panjang lebor.mahu mendidih darah ni..kalo air,ok la gak..bole buat kopi O cicah dgn biskut keras kedengkang...dapp..dapp...dappp...

~~Chiaoowwww~~

No comments:

Post a Comment

Google