Wednesday, January 23, 2013

Salam Semua.. :)

Salam buat saudara saudari cikebomcikebom sekalian..
*tampor2 muka*

Bersiaran kembali setelah abes bertapa.. hehehee..
Busy dengan sifat kemalasan bagi insan2 macam ahkak ni, biasa, kan?
Banyak kerja tu tak kesah sangat, tapi bila datang malas nak membelog, tu memang tak bleh blah la kan..
Dan aku tahu, ada yang menunggu update terkini.. kannn...? *kenyit2 mata*
Aku ni kalau boleh bende2 sweet2 pasal idup, takmo ler share sangat kat kat blog dah.
Nanti abes sweet, sepah dibuang merata-rata.. :P

Khamis lepas bersempena dengan kedatangan boss baru, kami adakan majlis doa selamat, tahlil sekaligus.
Part aku, oder makanan.. memang terbaiknya pilihan.. Bukan pilihan makanan. 
Tapi, pilihan orang yang mengendalikannya. ppprrffttt.. Sesuai kan? tengok saiz ler.
Lagi besor badan ko, lagi tinggi peluang ko nak memikul tanggungjawab ni..
Dyla Md Zin, ko mampu?

Apa yang kami harapkan, projek kami lepas ni, sukses... Insya Allah..
Boss baru amat best dan sporting. Banyak membantu walaupon ada bende2 yang dia pon blur lagik..
Yang penting, walaupon boss, dia nak turun padang tolong anak2 buah, belajar dari anak2 buah.. 
bagus kan?

Ok lah.. Doa2kan semoga lepas ni rajin hendaknya ahkak berbelog.. Kalau sebelum ni ahkak amek masa 9 bulan untuk update yang terbaru ni, mana tau lepas ni kurang dari 9 bulan. Mungkin 8, 7, 6 bulan baru ade update.. tihtihtihhh...
Aku doakan supaya semuaaaaaaaaaaa insan2 disekeliling aku bahgia selalu.. DAN.......,
tidak terputus bayaran intenet nye..
    Motip?
Mari kita pikirkan ape motipnya..





No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger