Tuesday, November 3, 2009

Ijam Wedd..


Sabtu lepas kenduri kawin sepupu aku..
Kawin gak ko akhirnyer yer..ingat mat romeo taknak kawin..; p
Macam tak caye lah budak ni kawin..sebab dia memang
low profile..srba serbi mau nyorok..same gak la dgn familynyer..
Pandai banget nyorok citer..(ke aku je yang tatau..??)
Bapak dia satu2nye ahli keluarga arwah abah yg masih ade..
Yang lain sume da jadik arwah..makanyer sedikit sebanyak
ade jurang yang wujud..Mungkin juga betul kate orang,
bila yang tua da takde,yang muda kureng sikit nak mengerat2kan,
merapat2kan..Lebih2 lagi sume bekerja..kalo jumpe pn, kalo tak
kat umah orang kawin,hariraya,sakit pening...siyes..itulah
fenomena akhir2 ni...mungkin tak semua..tapi memang ade berlaku
dalam masyarakat..hhmmm...entahlah...
Walaupun camtu,kami rapat..



Ni la heronyer...mempelai aritu...ade macam muka Duta SO7 ke?
ade ker..?alaaa...yang nyanyi lagu sephia tu..ade ker..?
ade la kot..tang lobang idong..hahhaaaaa...ensem siouttt...

Perantin pompuan sumpah akak tak kenal..orang Jengka..
Sepupu aku keje kt Mybank Genting..
Yang pompuan kt CIMB Genting..kalo tak silap dengor la..; p
Same cantik...same padan...
Moga2 berbahagia ke akhir hayat hendaknyer..
so sweet la souvenier dia.. 2 dapat siang..2 dapt malam..
mane lagi 1 ni..?ado..kat dalam lemari..
Malam tu ade malam keluar peloh..joget lambak la,
karoke la...poco2 la...meriah..
aisehhh...aku tak sempat karok la..kalo tak mau ade yang
tak tido mlm..kakakaaaa....panasssssssssssssssss satu badan..
Alang ado mari...wat a sepriseeee....siang tak datang,malam baru
menjelma...macam kelawor..!!
Penutup n3 arini,sila muntah beramai2...
Perantin gak..tapi hampir tarikh lupus...; p
perrgghhh..pipi..tak hagak2 ko..
cam muffin!!







5 comments:

  1. muffin katanya...hahahah...tuh ada hati nak makan cucur kat warisan... tapi bleh gak kan... bilanya kak..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Sid : biler2 nak mai Klg,gitau je la..; )

    ReplyDelete
  3. muffin katanya!!! gebu yang sodap kah?
    :D

    ReplyDelete
  4. *ayu the sun* :ni versi secret recipe..maunye idok sedap..katenyer...; p

    ReplyDelete

Google