Friday, October 30, 2009

Mendung memang nak ujan...

Semalam petang kalo tak pasal kunci kete CikCiti tertinggal
kt dalam kete I.T Consultant mase kitorang kuor lunch,sah2 aku
tak dapat capture gambor awan2 ni...mengerikan walaupun cantek..
Kumpulan awan tu sangat berat,macam nk roboh je aku tengok..

Ni kalo ujan,mau jem giler..Kul 5 gerak nk pi amek kunci,tu pun nasib
baik dia perasan kunci takde..da la nak rushing gi Kelana Jaya nak anto
makcik dia gi haji...ihh..dak kicik nii..

Akak tak brani nak pecut...takut jalan licin..bawak pon manman jerk..
Sambil tu sempat gak gambor.. ;p
( jangan tiru aksi berbahaya ini..)




Patah balik opis,aku sambung buat keje...kul 7 aku balik..
haaa...hamek koo..jem giler babun..menggelatok perut aku kelaparan..
Nasib baik Uda janji nak bagi lauk...kari ayam yang mabeles..
Sedap De kari ko...; p
Bile nak buat ayam asam pedas..?lagi mabeles...dapp..dapppp..
bahananyer,malam tu badan aku sakit2 ..sebab makan kari..; p
santan gamaknyer...ke da masuk angin..?
Nasib baik Amir ade uols...sapu minyak picit2 lagi...
Nikmat ko....
Tak koser kan nak puji laki sendrik..tp tu la...
Bab picit,tangan dia serasi dgn badan aku...best sioouttt...; p

No comments:

Post a Comment

Google