Tuesday, November 17, 2009

Makin memBeSarr..

Ni kesah anak2 kucen akak dek non...usah nak speku apo2..; P
Ado lain yg 'membeso' kalu,akan di war2kan..walau tak tahu bile..
InsyaAllah...Jika da ditentukan bertiga,pasti akan tiba waktunye..
Jika kekal berdua,redho saja sambil berdoa dan berusaha..
Kerana setiap yang berlaku ada sebab musababnya..
Hanya Dia yang tahu...

Wahh...ayat menitik namenye ni..huhuuu...

Teman kami di rumah,lagi ramaiiiiiiiiiiiiii gitu..
Anok2 kucen..Dari Choki,Bibib..kuor lagi 6,mati 2..
4 bulan pastu,kuor lagi 5!!

Giler da macam zoo kucen umah aku!!
Ade orang tak suka,kan?ahhh...bukan aku mintak ihsan duit dio..
Fedolikkan!
Aku bela,ade gak teman dok menempik2 ..
Nak bertempik kat laki,astagaaaa...berdosa dik non..
Walaupunn...; p

Sume2 sihat belaka..
cume 2 minggu lepas,sume kitty kicik demam melepek..
Muke selebet Ya Rabbi..mata sepotet jer..
Sunyi umah..

Dapatlah akak bersantai2..Kalo idok..,1 umah diorang pusing
sebelum akhirnye ke kandang ku kurung..

Penat gila la kalo diekor ni sihat..
Menggelinjang jer..
Sampai kaki aku da macam tiang bomba dipanjatnyer..
( sile pakai suor panjang di rumah )

Meh la layan gambor..

Oh ya..bagi melengkapkan zoo mini aku,
Bapak Hangkat adopt lagi sekor..Tu nyaris2 nak dilanngornye..
Nasib baik takde kete kat belakang..
Kalo tak,kucen tak kena langgor,kete aku yang SALAMAT...
Yang kaler putih tu..
Tu hero menggelinjang..tapi ensem lepas tompok2 itam kat
mulut dia tu aku tenyeh dengan minyak kelapa dara...ngehnhgehh...




2 comments:

  1. gamba no 3 dari bawah..
    kucing yg tengah2..

    NAK GOMOL!!!!!!!!

    ReplyDelete

Google