Thursday, December 3, 2009

Satu masa dahulu....

Naik bekepam N3 ni...
Aku btul2 tak selera,takde mood..
Masa lagi banyak terluang kat FB..gile meroyan layan FB..;p

Sebelum raya tu ari,aku kena demam panas,ciritbirit melampau..
Giler..betul2 giler..
Tak bole bediri..Bile bediri,nak pitam..duduk lama pon nak pitam..
Dok dalam toilet pn nak pitam..bepeluh2 macam kena spray
dengan air..siyes aku selalu sakit perut..tapi tak penah ar kena
cenggini..tak bole makan,takde selera..
Turun 4 kilo!!pergghh...
( bunyik macam banyak..;p )
Nasib baik badan bole digagahi gak minum air..aku dok telan air jer..
Time tu ko ulur la sup kambing,kingkong,segala maknenek,
sipi pun aku tak pandang..memang takde selera..

Udahnye Alang bawak gi spital lepas ubat kinik pon tak jalan..
Emergency lagi tuuu...1st time sioutt..
Tapi nasib baik tak kena tahan..kalo tak,adehhh....
HARI INI DALAM SEJARAH LA...34 tahun idup,kena tahan kt spital..




Air garam..da rase air laut rasenyer..hahahaa...
laki membancuh,sekali hamek ko..
masin ya rabbi!! air ciput,sekali 1 paket dia letak..gelik tekak aku..



Kari ikan yang tak berkesan menyaiko aku...idok aku heran..


Da la aku sakit,ni si jantan sekor ni sekali kena bantai
dengan parpu mane ntah..
Kuang hajaq la kan..?
ape la dosa binatang tu dok depan umah kena bantai..
koyak bibir dia..
Mata pecah darah..bayangkan la kuatnye dia membelasah..
Meroyan laki akak dek non...nak dikejornyer parpu tu..
Ade ke dengan slipar jepun yang keras tu dia bantai..
Aku nak jentik dia pon kesian..sekali kena parap daa...

Aku benci la orang yang benci binatang..
ko nak benci,benci la..tu hak ko..
tapi jangan ko sakitkan dia..
Even anjin pon aku kesian..ni kan plak kucen..

takde satu ugama pn ajor aniaya binatang..

Apelah beza ko dengan binatang kalo ati perut lagi busuk
dari taik kucen?

Renung2kanlah..

2 comments:

  1. Kesiannye kucing itu!!!!! Mmg patut rembat oke org yg keji camtu!

    Ter'emo' lak..sbb sy puna de kucing sendirik. So sgt sedeh tgk kucing akak jadik camni...huwarghhhhh

    ReplyDelete
  2. Allylicious : tui la tu...time tu plak tgh demam..
    tetibe semangat pahlawan datang..trus segor..
    ecewahhh...

    ReplyDelete

Google