Monday, July 12, 2010

Projek last minit katenyer..

Pepagi Ahad sedia maklum la,kan...
Keje mendobi,mengemas tu stended la kene buat..
Walaupon lite2 gitu...hihiihii...
kene lak malam sebelum tu tido lewat dok merambu melepak minum teh tarik dengan adik bradik tercinta..
Jadi kebangkitan pagi tu tak berapa la nak pagi...
So,sebelum matahari meninggi,kena la amek inisiatif mendobi..
Dalam erti kata lain,ADEHHHHH...nyampahnye..!!
Tapi nak taknak,kene buat la..Bukan ade sape nak tolong.
Maid jauh sekali la..Dok bedua sangat melampau la nak bermaid2 bagai kan?Nampak sangat la sindrom malas...Kot kalo ade umah 3 tingkat ke,mungkinlah.....;p



Kamek udah sampeiiii.....

Tapi air aritu,tak sejuk..tak best sangat..( memang tak best yang benornye..;p)

Aku ade masalah pigmentasi laaa...
kat pipi tu da naik jadi itam.sangat riso dia membeso..membeso....
terus tutup 1 muka...!!!eeiiiewww...takuuuiittttt....

Kena pegi skin specialist kah?Laser?botox?lipo suction?
Cam melampo je bunyiknye nk LS kt pipi...
Bior ler ku tanggung sendri...;p


Hero of the Day...giler meroyan makan doyan berulas2...

Kegigihan dua beradik bergabung tenaga mancing harus dipuji...Penat bediri,duduk..Penat duduk,bediri...Udahnya dapat la satu plastik sampah sarap dari lubuk tu.. Jadi la ... At least kurang cikit daun2 dalam tu.. kebarangkalian mata kail terasngkut akan berkurangan...Muahahahahaaaa....

2 jin dok bertendang atas jambatan...
Abes 1 buku roti si Yayan tuang dalam kolam..
mati kebuntat lak ikan koi dalam tu..

Gigih menggendong rod...nak fishing katanye..
Aku dok perati..Laaaaa...tali takdo...
Panggil nak mandi sungai,dicampaknye rod dalam kolam tu...
Begegor sore bapak dia ...

Muka bangga giler dapat ikan...Yang lagi 2 orang dok pakat declare,bisu..
Mane taknye,poyo2 gi janji sape dapat ikan dulu,dapat 50 hengget...
Tetibe dedua parkinson...

Ape la makna musim doyan,pi dusun doyan,tapi tak makan doyan ..btui?
Sume doyan comel2...rasenye sedap...ade manis2 nya...ade pahit2 nya...
Walaweiiii....ammmmaaahh!!!


Manggis pon ade.....auummmm....kecor lak ailio i.....!!


Puas makan doyan...!!
Sendawa sampai umah bau doyan....errrkkkk...
Alhamdulillah....

1 comment:

Google