Wednesday, July 7, 2010

Kasi Pecah..!!!!

Jika tidak dipecahkan ruyong,masakan dapat sagunya...btui ka kiasan neh? aahhh...belasahh...Tapi kes ni lain sikit la...Kalo tak dipecahkan pintu,masakan dapattengok kraft Sarawak yang da bezaman ditinggalkan kat dalam kontena.

Rasanya sepanjang keje kat sini,sepanjang tu gak la kontena ni tak penah digeledah..Dek kerana suda dapat perintah,maka terpaksa dibukak.Macam lauk la...,jiran masak kari..kita bau..tapi tak dapat la tengok rupa n rasa kalo orang tak memberi..gitu..Kitorang tau ade barang kraft,tapi takde sape berani nak bukak sebab da arahannya camtu,TOLONG SIMPAN..Rasa macam tak kene je bidalan ni,kan...?pahamm..?paham..? bole la yer..



Giler nyer ekpresi muka...mangga nye tak la beso mane..;p

Barang2 ni sume bakal di kira,dan di LELONG!!!
murah2 jer tolaknye nnti...siyes murah...


Rega bakul ni aku tgk tadi,RM145 siouttt....giler mahal...ape jadah nak buat hape..
yang pasti,rega lelongan KOMPOM murah giler..

Dalam kotak2 tu ade bekas2 habuk rokok yang kristal tu...ujung belakang,ade tikor Sarawak..memang banyak..anggaran matematik aku,ade la dekat 70-8o keping..Bayangkan....Kalo 1 jatuh rm30-40 hengget...........bayangkan.........bayangkan jalan depan ni mesti jem nyer la,orang berebut2 nak datang beli...hihaahahhahaaaa....koserrr aihhh...ape kejadah la plak..macam la 60 ratus kontena nyer barang nak lelong..poyo i kan..?


No comments:

Post a Comment

Google