Wednesday, May 18, 2011

36 Tahun.. Alhamdulillah....

Berkali2 taip, padam..taip, padamm...Tak ku tahu nak taip ape untuk starting.Punyalah payah bila nak start.ishkk..

Kite mulakan dengan hapdet birthday2 yer..Dah 36 da umur aku..tskkk...agak2 da lepas 2,3 minggu,baru hapdet...Kang teserlah lak kegeloojahnnya..Biar nampak cam kesah tak kesah...ngeee..ngeee...padahallll....

Seronok bila berada didalam lingkungan kawan2 yang prihatin, bukan dari segi material, tapi dari segi ingatan.Kita rasa dihargai.Terutama keluarga, member2 rapat, sahabat handai kat FB, teman2 luor FB, ramai yang wish...dari tengah malam, smpai la kemalam esoknye jari da tahap gigil2 nak jawab mesej, notifications... wahhh... mencabar sungguh la birthday tahun ni..Agaknye tu la petanda da tua, orang ramai yang wish soh ingat...,KO DA TUA...Sila perbanyakkan amal, jangan lupa akhirat..gitu..mungkin la kan...tapi elok,bagus untuk kita..Sebab kawan tu tugasnya, fungsinya ingat mengingatkan.Andai aku leka, mereka ingatkan, andai mereka lupa, aku saylangkan...hahahaaa... Sayangnya aku kat kengkawan, family, Allah je la yang tahu..Kengkadang walau terbabas tutur kata, tetap juga kami saling maaf memaafkan..:)

Amboii..memula kemain tumpul kepala hotak nk menaip,kan?
Sekaliii....tu diaaa...!!
Tu sebab la aku malas nak menaip..

haishhh...!!


Starting birthday tu biase la, kan...Makmetua blanja makan la, kawan ni blanja makan kek la, Kawan tu blanja makan la..Pendekata, redho je la .. Seronok perut aku 1,2 hari tu...makannnn jer kerjanye..
Ni kek CikCiti blanje...hehheee..my peberet..


Owhh...ni malam tu pulak, kengkawan blanje makan..Kat SS2 Murni..
Sedao melampau...TQVM frenz...


Aku tak ingat ape tajuk makanan ni, tapi memang sedap..


Nasi paprik..pepayah datang jejauh kan? Nasi paprik kat Klang belambak...
hahahaaa.. Cik Kawan saya punye..:)


Ganasss... roti Hawai namenye...:D



Kalau makan time lapor2 memang terbaikkk...
Memang mabeles..cuit sana sikit, cuit sini sikit.. burppp...!
Terkenyang suda...:)


Gitu2 aje la nyambut harijadinye tahun ni..Tak perlu adiah2 bagai aihhh...Orang bagi kite amek, name nak mintak, idok lerrr...


No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger