Thursday, May 19, 2011

Tutti dengan sista2... ;)

Sape suka eskrem? oowhhh...samting wrong ler kalo tak suka.. tak suka takpe, tapi mesti pernah makan ,kan? Aku suka gak la eskrem, selalu perisa Vanilla la jadik pilihan utama..Cekelet2 ni ikut mood.. Berry2 yg masam2 tu pon caree jugek.. Alahh...letak la perisa ape pong, aku bedal, asal jangan perisa Rebung yer udahh...

Ehh... aku memang takleh makan rebung la.. Taktau nape, bau nye kot..Sama lak tu lakibini tak makan rebung..Jadi cam selamat la sikit kan..?
Tapi ramai gak yang suka, tekak memasing la kan..

Keluar dengan member2 ni best, tak kira la yang junior ke, yang senior ke sebab rata2 ade pengalaman dan cerita yang setiap kali jumpe, pasti critanye berbeza.. kluar pagi cite lain, kuor petang cite lain, malam pon lain!!
Hebat diorang ni sume..Sume kawan2 aku la..Bukan khusus sorang dua je..Semua...:)

Bila banyak cerita, banyak la yang kita belajor.. Jadinya, banyak2 la bekawan sebab kawan tu banyak gak pekdahnya..Yang bawak pekdah la..kalo ngajor yg tak elok, toksah la ikut..



Konsep Tutti Frutti ni, adalah self service. Kiraan mengikut gram.. setiap 100 gram reganya RM5++..Flavour bole campur2, dressing sukati ko la nak letak bpe sudu, curah la brape banyak pon dressing, pastu jangan pitam lak nak bayor ape yang da dicurah tu...Senang banget!!!
Wahhh...udah macam Duta TF kan?
Takpe, kite tolong Melayu..TF ni orang kita punya tau..



Atas RM10, Tak lebih RM 15...Pandai tak kitorang bajet..? :D


Muka2 yang sakan macam da lame tak dapat makan eskrem..
Ehh... Sori my sis KM, tak nmpak muka la..hahahaaa...
Tengok jari pon da tau u santek...hihihiiii...
Wahhh Sis KE ceria kemain ... :D



Katanye, makan la brape banyak, tak gemuk sebab berasaskan Yogurt..
Ehh,..tapi pesal aku belom makan da gemuk?
uwaaa....nak lagikkk
* sedap ya ampunnnnnn*


3 comments:

  1. YER UCU_EYZA...pasni toksah layan setabak dah..kite layan yogurt eskrem plak.berbaloi2...:)

    ReplyDelete
  2. Tp takde geng nk join berTF niii..hihihi... ;D

    ReplyDelete

Google