Sunday, March 4, 2012

Layan gambar, cerita sesikit sajo...



Nun di kejauhan, Gunung Kinabalu yang samar2 dalam kepulan awan menebal..
Sedeyy....
Dapat main cak-cak je nak nengoknya..
Jadilah, kan...dari tengok kat gambor majalah..;p
Seikhlasnya, pemandangan memang menyentuh kalbu..Cantek sangat..
Kalau diberi pilihan, aku nak jer dok Kundasang. Tenang, nyaman..
Tapi bila mengenang balik kemain payah nak nyampai ke sana, adalah kimsalam sajo..
Tak bersesuaian dengan jiwa yang dekat dengan sanak saudara..Gitu...hihihiii..
Ada jodoh, bakal sampai lagik. Kali ni mau naik atas pulak..Ape barang tengok kaki

jer...hahahaaa...
Terkocoh2 mengejar masa dengan meetingnya, maka dapat tengok dari kejauhan dah cukup gempak bagi jakun cam aku ni..
Sekian untuk tahun ni..Ada nasib, jumpa la entry2 baru yang entah bila kan menyusul tiba..

peace! ;)



No comments:

Post a Comment

Google