Monday, October 19, 2009

Injit day..

Ari Khamis,Dr Yap dari klinik hewan tepon remind utk vaksin
C jantan Choki..Aku tau,tapi mcm xde mase nk pegi..
Tapi kena la pegi gak kan..?
Sebab doc da tepon,makanyer kerah gak la pegi..
Yang buat aku lemah bukannye ape,alahaii....
C jantan sekor ni buas..aku da dapat bayangkan kemungkinan2
yang berlaku..huiissshhhh...dengan aku aku pun dia da tak
pedulik kalo ade org lain dalam bilik tu..kena zasss jgk...

Hohohoho....dan pemenang hadiah pertama,sudah pasti la laki aku...
hahahahaaa...zassss baekkkkkkkk punyer kat tangan...
dengan kuku kaki lagi..
Choki punye la takut,sampai gugur2 bulu dia...gigil sekali..pakej..
Bawak masuk dlm bilik,aku nk dipanjatnyer..rilek..rilek...
Doc blum masuk lagi..

Sekali Doc masuk,mmg da mcm kucen giler..meronta2..
aku belai pon tak bole jalan..ah sudah...naya ni kang..
nampak gaya mcm lebih buas dari biase..
Ganaz...ganaz...Tak upaya aku nk pegang..
Amir da kuor dah..koser dia nk pegang..tangan lak udah
berzass..lagi lah mood merudum..hahahahahaaa...




Aku terpaksa biorkan Doc uruskan dgn 2 asst dia..
Pun 2 kali misi membalut dgn blanket gagal..telepas..
gagah perkasa sungguh ko yer Choki..




Aku pujuk pn xmo gak..mau dizass nyer tangan aku...huihhh...
Makan tuan ko yer..Marah tui..

Dipendekkan citer..( da buat entry tak reti lak nk brenti kan.. ; p )
Da selamat la dapat injit..Pandai lak dia masuk sndrik dlm cage..
duduk baring..
Jejeh lak airmata dia...begenang airmata...
Agaknye sakit la kot...Syiann... : (


Dalam kete pon dia baring kt seat..
Da sampai umah pon dia baring..
Bile dia bangun,amir pasan kaki dia capek sebelah...
Hincut2 kaki dia...
Aik...?? Kot sebab tu lah airmata dia begenang td...
Aku lak nanges...

Kenape dia hincut2?
Ni aku nak benti la menaip ni...
Aku nk tepon doc tu jap...

Sekian..N3 hari ini..

2 comments:

  1. AYU : a ah...sgt kesian..tp td doc kate,tmpt tu la dia injit..agknye sengal2 kot..

    ReplyDelete

Google