Monday, December 7, 2009

Mane Letaknye Hotak?

Noon,aku kuor sat gi jumpe Shipping Agent..

Panas terik..

Hati otomatik jadik panas gak..

Nampak lak adegan panas..( Bukan HOT yg itu..harap maklum ;p)

Senarionye sangat bikin ati dan kepala otk aku terpikir2..,

Kenape?

KENAPE...?

Tak ke org yg membawaknye sedor ade budak kat blakang?

Ke memang dia nak bagi budak tu makan angin dok blakang lori..?

Kalo btul dia buat cmtu,memang sangatlah tidak bijak tindakannye..

Dalam erti kata lain..,SONGONG..

Lori tak laju..tp yakin ke pemandunye penghadang tepi tu kukuh?

Benda nak jadi,tak berbau..

Tengok je paper arini,kete bole terjun dari parking lot ke ground floor...

ihh...ih..ih...da la tuan punye kete parah,penumpang lari..

2 org plak tu yang meninggal...

SApe sangka kan..?

Menyinga je aku nengok drebar lori tu...

Nasib baik aku blum sempat potong lori dia,dia da kona masuk simpang..

Can't imagine kalo dia langgor bonggol,budak tu tercampak...

ngucap aku..




1 comment:

  1. apa tongong sangat bapak budak nie.... dah nama budak.... kalau dia cuba2 terjun macam dalam citer katun tue cam ner.....??? tak ke naya orang yang menengoknyer...

    ReplyDelete

Google
 
Powered By Blogger