Thursday, December 24, 2009

Penang Trip - day 2

2nd day tu tour bawak gi Toy Museum..
(yg busan tu..busan2 pn,kitorang gak yg kuor pling last..;p)
Udah sume kengkonon nak jadik Batman la,Doraemon la,
sailormoon la,mcm2 la..
Pastu kuor buat muke busan..bleh?hahahaa...



View dari Tropical Farm..


Sampai kat atas bukit TF tu,diorang jamu segala mcm buah..
mabuk buah namenye.Jus buah pala yang aku minum,udah rase minyak buah pala yang urut2badan la plak..pekat giler..


My Uda..Abang ipor aku kena transfer ke Kuantan..Uda pn ikut same.:(
Aduhh....cedey giler nih..Kitorang mane penah bepisah jauh..



Angin kuat..Tu yang terbang budak kecik tu...
Nasib baik la yang sebelah tu bole konsider lagik...hahahaaaa...





Disebabkan pantai Bayview dan HRH takde sempadan,bole main redah2 jer,kitorang masuk HRH dari pantai..view cantek..pool happening.Live band..Strategik perniagaan..korang nak masuk,masuklah..Kalo seronok,lain kali bole stay kat HRH..Tapi yang x sior nyer,rega bole tahan..bole kering ailio asik menelan jer..

Ade sambungan lagik ke?Aisehhh...malasnye nk upload gambor...

No comments:

Post a Comment

Google