Monday, January 11, 2010

Hospital Putrajaya..

Citer ni kalo la ianya sejenis makanan,pasti udah basi,..hhmmm..Punyalah rajin kan mengupdate blog.gitu kate ko..Ahh...ade aku kesah?ade bahan,aku update la.takde kalu,takkan nak buat N3 ala2 halimunan.sungguh tak patut,desperate namenye tu.; P

Dari kenduri kawin aritu MakNgah nampak tak sihat..ala..name pun orang tua.Sedangkan yang muda ade yang kuor masuk spital,kan..?Tapi aku berharap sangat jangan la aku kuor masuk spital sok-sok..Maklumlah..ntah sape la nak jaga,kan..: (
udah..udahh...jangan nak buat N3 menangis plak..Akak dalam mood sedih ni,takmolah ditambah2..Peristiwa malam tadi sangat meruntum hati..walau mungkin ade orang kate,'alaaaaaaaaaaa...psal ****** pn nak nangis,nak sedih..??'Tapi pada aku,i kenot tahan maaaa....very the pilu..all so sudden..



Sempat lagi gurau2 dengan bapak metuo den..Oh ya..,ni kakak bapak mertuoku..
Sume family member sangat best ngengong kapla..sporting..
Diorang tatau pn aku buat blog neh..malu ah...; p


Penah tengok pokok ni?
Namenye akak tatau..tapi khasiatnye,bagus sekali deh..
Bole di buat ubat Kanser PAyu Dara..Darah tinggi jugak kalo tak silap..Cara penggunaan tak sempat nak bertanye..lufer akak ni dek non..Nanti la kalo dapat maklumat akan akak ketuk2 kibod ni later-later ye...

Babai ..

*Lighting JL malam tadi santek,kan...akak suka..*

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger