Thursday, March 11, 2010

ABC vs Rendunk..

Minggu lepas rasenye,kepanasan sangat la menduga..Aktiviti menjadikan kulit garing adalah sangat di elak..pedih kulit selain rentung adalah sangat ahkak risaukan..sebab nanti sure terjadi babak2 menggaru tak hengat..pedih,merah dan meninggalkan kesan..sangat tak comel tanganku nanti,kan..kan..?

Disebabkan tekak gatal,nak sangat makan ABC,gagah2 gak kaki tangan bagai..peloh jangan cakaplah..bau je tak kuor..ehh...akak pkai rexona hokeiii..sangat berkesan tanpa bau..

Pastu Jumaat lepas,My Alang lak request nak makan rendang ayam..bukan sebab sedap,tapi sebab dia kalo masak sendri,tak lalu makan..Nak try orang lain lak masak..Tu dia la,aku kalo tak lalu,jangan kate sndri masak,ko letak ape pun la,tak ku makan..( tapi belum pernah la berlaku..;p)
Hormat pemberian orang katanye...**wink..winkk**


Malu nak amek dari jauh,ngences2 kat dinding aku...jenuh aku mengelap lak lepas tu..
Resultnya bole lufer nak pic...cehhh..tara gunaaa btui la..tau2 kesannya,sampai arini perut aku tak berapa nk normal..asik mulas.Tpi bile tanye Alang,ok jer perut dia.Gitu gak dengan yang lenlain..Aku ekhlas abes ni time buat,cner lak bole sakit..
Agaknye usus aku da tak bole terima benda2 pedas..kena la aku selalu ber stim2 boat...huhuhuhuu...




No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger