Monday, March 15, 2010

Kenangan itu..Abadi Indahnya..

Pepagi yang tak brape pagi ni,tetiba mood sahdu mai la pulok..Menjelang2 umur nak meningkat,rase diri ni makin cepat hiba dan sensitip..huhuhuu...nak kena pekena primerose oil neh..;p ( kate Along aku..ade kene mengene ke..)...Well,selak punye selak album lame,terpandang la wajah2 yang aku sayang,yang aku cinta lebih dari segala2 yang bernyawa..gitu..Cinta suami lain maaa...;p

Jangan la ade yang ingat aku ni anak angkat yer..aku bom korang kang..;p
Dendiam sudah..kemam mulut sesiap..






Lawan jam : Along,Angah,Alang,Abang,Uda dan pastinye aku la yang muke ketat je tu...Korang perati la bju tu...huhuhuuu...turun temurun tuuuuu..senang koooo beli skali sume same,pesen dedulu..hiihiii....belah rambut?perrghh...tak tahan siouuttt..sampai arini kesan tu de lagi..aku da takleh nak u-turn2 belah tu lagi...ampeh tul..Rambut along la kesian..belah tengahhh...hahahaaaa...gitu lah sampeiii sekarang...hasil dari ikat rambut tarik ke belakang,dahi memasing sangat mementol..;p




Lihatlah mother i....hahahaaaa..mak ni keturunan dari Pattani,diamek jadik anak angkat oleh seseorang dari orang besor Selangor time tu..tapi huiisshhhh.....banyak la komplikasi ni jadi anak angkat...malas nak reveal..kalo tak,mau da jadi Menteri Besor aku sekarang ni...ADO?hhahaaaa...giler kuasa la tu...taklah..gurau..gurau..




Abah....love him so much...sehingga napas aku yang terakhir..Abah cool orangnye..tak pernah la nak marah2..Pernah sekali aku kena pukul,sebagai menebus kekesalan,dia belikan aku Tracksuit...perrrrghhh...giler ko..time tu susa gile la nak dapat bju2 camni..kena lak trend pakai tracksuit yg seluar dgn jaket tu....aku rase aku la yang paling glamer time tu..pukul abes anak tok ketua,anak pegawai bomba bagai...gile tak giler..ihhh...ih....udahnye koyak jatuh beskal..lutut rabak,hapa pun tak dapat..cehhhhh..


aku rase hina beno la nengok gmabor ni..tu sebab kalo Uda datang,haram aku nak kuorkan album ni..mampus kena kutuk..aku itam la kekecik..kenan wel-wel la,ape la...geram tol..
abang masa aku kecik2 memang dia kuat buli.Sekarang da ok la..takde lagi..dia insap sikit la sejak abes belajor.seksa agaknya nengok aku kurus kedengking time tu...SEKARANG tengokkkkkkk....Rentetan hidup ni kalo dikenang2 boleh ngalir airmata,btui tak?Sebab macamane sekali pun,tak dapat dah kite nak ulang..yang dapat kita buat,imbas balik dengan orang2 yang terlibat dan kita sayang..pastu mesti senyummmmm jer,hati berbunga2..begitulah selalunya...

Buat semua yang pernah menyertai hidup aku,aku sayang kamu....

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger