Wednesday, March 3, 2010

Genting Heran..

Genting memang heran tengok kitorang..punye banyak tempat nak posing,kat tempat radar ujung dunia ni yang kitorang pilih...hahahaaaa...Senja2 plak tu...seremmm..tempat plak nunnnnnnnn atas puncak paling tinggi kat Genting..
Psstt...psstt....akak seram benonye mase on the way tu..Jalan sempit,gelap takde lampu..ade lak 1 kawasan lapang,di bubuhnya banner2,bendera kaler2 yang kecik2 tu sepenuh2 kat kawasan tu..korang cube tutup mata sat..ehh..tak yah..kang nak baca cner lak kan..?

Pastu kan...dipasangnye lagu opera yang sayup2 bunyiknye..mendayu2...tak ke tegak bulu tengkuk?uuuissshhh...aku buat2 tak dengor jer...mau meroyan kalo aku yang kena naik sensorang...mintak hampun...giler mencabor..down hill pun tak seram cmtu..
Owh yer..giler hape nk gi tempat ni tanpa tujuan..?nak kena geget dengan anjing..?
Ade la sebab...hohohoo..sebenarnye...
Ehhh..ye..ye...jap bos...
jap ek..nak gi jumpe bos jap..

Muka punye la menten...sejuk nauzubillah..Jauh beno beza sejuknye..agaknye aura2 lagu seram tadi da nak sampai...haisshhhhhhhhhhh.....brambuss...brambuss...jangan kaco aku..!!!
wahahahaaaaa...takut dik non....smpai arini kalo teringat,sure eiewwww...goyang2 kapla aku...
Yang sebelah tu suami i...hahahaaa...cam getik jer bunyiknye..
Kitorang ni celebrate anniversary yg ke 11 kat atas bukit ni..Di sponsor oleh E-jump the tokehdrift..alaaa..lepak2 jer..watpe nk grand2..grand2 kene kuor duit banyak...mintak sponsor la bagus...hahahaaa...Takla..ape kajadah hanimun nak mintak org sponsor??
Tumpang2 takpe..;p

Budak sorang ni dalam gigil2 pn aktif gak..perrgghhh...hebat antibodinye..







Rase nak tecabut nyawa aku ni manjat bukit dari tempat kitorang tu nak ke theme park...mintakkkk nyawaaaaa...mintak nyawaaaa....Maka,bile da sampai kat tempat2 rata,adalah wajib amek gambor,bukti nyawa masih ade..rase macam nak tekopak dada aku ni..hhuuuissshh....giler,kan?Nak tekopak wa cakap luu...;p

Aku dan Shafi Raiyan...

Korang brani pegang ulor?
motto aku,KATAKAN TIDAKKKKKK pada ulor sawa..
aku geli..bukan takut..tapi geli..ya hamattt..Ade sekali tu aku pi la tgk exhibition binatang eksotik ni,aku letak tangan atas meja pastu trase macam lembek2 gitu..skali aku tengok ulor sawa daaaa...terus menyirap darah sampai ke tengkuk....grrrr....gelizzzzzz...
Sejak tu,kalo tengok ulor sawa,otomatik tangan kiri aku jadi lenguh...hahahaaaa...Mane Mak Piah ni,lenguhhhh..lengguhhh..tolong urut...
anyway,tahun ke-11 ni aku mengharapkan agar bertambah sinarlah hidup kami...gitu...
Lebih2,mintak dendiam...hhuhuhuhuuu...;p
Aku rase mcm nak pegi Genting lagi la...;p




2 comments:

  1. kak!!!! budak tu muka dia tenang je ular tu kat dia ek?
    ya allah.. ayu dah meremang2 ni hah.. baru tengok..
    huhu..

    VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

    ReplyDelete
  2. ayu : hhhahaaaaa...tp takut gak.kot mane la tau lenkali kalo jumpe ulor sekali dipegangnye..bahaya...

    ReplyDelete

Google
 
Powered By Blogger