Monday, November 22, 2010

Mari Bercita2 Tinggi...hihihiiii....

Ape salahnye nak berangan satttttt.....dongki tol la...
Kalo tak dapat beli pon,sekurang2nya dapat gak la cuit2 sikit,kan...Mau cuit kete orang dijalanan? Ilang akal ape? Kat sini je la tempatnye yang bole cuit2,duduk2, sandar2, ko nak hogah2 pon bole..Tapi ...apekejadahnye pulak,kan?

Venue : MARTRADE,Jalan Duta
Date : 20-21 November 2010....Abesh dohhhhh...2 ari sajo...

Memula tu memang malas kedahak nak pi..Amir ar ni...sebokkkkkkkk je nak gi tengok.Malam2 sebelum tido,dia da zikir2 kat tlinga aku ni soh bangun awal2 esoknya.Koser aku tauuu..Panass telinga neh..
Sok pagi saje je aku buat2 busy..hihiii...gi kedai la,gi umah Along la,nak sidai baju la..Nak masak dulu la,nak itu la,nak ini la..hahaahhaaa...muka suda tukar jadik itam!! ati manyak panas...
So,kesian lak aku nengok kan..Ye la,start dari lepas raya tu ari,kitorang jarang dapat spend mase together2..Dia sangat sibuk..so,aku pikir,jangan ler hampakan dia kan..? syiannn...pegi ler jugak,Buat la muka cam terpegun,tarkasimaaa kan..?Walau pada hakikatnya memang ponnn terpegun..
Giler mengancam kooo kete nyer...perrgghhh...leleh ingus bagai la kalo dapat pkai..

Bak kata Puan Rozita Sendayu Tinggi,naik kete mewah ni,menjadikan dia sedikit bongkak dan bangga diri..Betulkah?hanya jauhari mengenal manikam..Tepok dada tanye la selera..Mau jadik bongkak,bongkak lah jadiknyer ..mau merendah diri,rendah diri la jadik nyer..tu sume hanya empunya badan yang merasanya..:)




Ko bayangkan aku punye beso,kete ni lagik beso...wahhhh gituuu..
Pasan abang yang cekak pinggang tu? Dia cakap ape tau?
Murah je Roadtax diaaa...800 JERRRRRR...
roadtax kete papa lagik mahal,3k...
Ek elehhhh....aku rase nak sepak je dengan stereng tu!!
Samdol toll... memang la 800...tengok la kete tu zaman bile...cetttt!!!!
800 tu consider RM8000 kalo semalam ko beli...aku yang cetek ilmu kete ni pon bole pikir..
Harap kete je mahal...
Yang emo ni nape?hahahahaaa...macam la kete tok aku,kan?
;p

Tak mahal la kete ni....1 juta JERRRRRRR....
Buat gi paso beli ayam je nehhh...ape de hal...
Cehhh...belom kaya da bongkak..patut la tak kaya...kihkihkihhh...


Ok ..done!! aku da oder dah...
Tapi ice blended la..bukan kete ni...tuan punye kete kot kat belakang tu...
Cuak je nengok aku.Macam la aku reti nak drive kete ni..Tak ilang nyerrrr...
usoh ler takuittt...;p

Cadang2 nak beli ni untuk pusing2 kampung..mengimbau nostalgia sekitar kampung kelahiran..pastu ..JUAL...
waaaahhhh gitu,kan? pkai sekadar nak imbau nostalgia jer...
Dalam mimpi pon tak tentu dapat...









Aku ni da macam broker kete daaaaaaa.....

hahahahaaaaa.....


No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger