Tuesday, September 8, 2009

happy bday skrulonggau...

Uhuk...uhuk....hampir2 bersawang blog ni yo..
Bulan2 pose ni sangat la tak koser nk hapdet..
asal ade waktu senggang jer,aku kuorkan bju jait manik..
asal ade time senggang jer,aku bongkang...hahahaaa...
umpama takde umah tempat tido lagaknyer..
sangat kesian..anak dan binik sape la agaknyer..

Crita awalan sangatlah takde kena mengena dgn tajuk..
Tapi sebagai tuan punye blog,kena la mukadimah crita
tuan punya,ye dak..?sesukati dan sesedap rase..


30hb tu ari,birthday budakskrulonggau...
NAK TAKNAK (dalam ejaan sengaja aku besaukan )
kitorang buat gak la..tu pun sebab kitorang kesian la..
memang kesian bile tetibe tanye 'bday saya nk celebrate katne,kak?' ; p
Menitik2 airmata aku dgn CikCiti mendengornye..
Bagai tak tertahan2 rasenye..betul2 main kalbu ayat tu..
Tak ahhh....kecik lak ati budak ni kang..Akak gurau jer la..
Sokseksoksek dengan CikCiti,maka kitorang blanja dia makan..
Lepas solat Tarawih...dia la...bukan kitorang...
Kitorang off..gitu...**wink..wink..**

Teperanjat kingkong dia tengok kitorang orderkan air utk dia..
Beza tul orang belakang dengan mug tu...besaq gilak!!
Selamat Harijadi ke 24..
24??24??
cehhh...saje je nak iklankan umur...
Semoga panjang umur,dimurahkan rezeki dan
dipertemukan dengan jodoh yang baik...
AMINNNNNNNNNNN....

No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger