Monday, September 28, 2009

Back on track...

Pergghh...lame giler ar tak ketuk2 keyboard...ketuk2 serai ado la..


Arini baru start keje..10 hari cuti...uissshh..tu pun macam tak cukup..
Kalo bole sebulan nak raya..pastu pakat ramai2 meragut rumput..; p
keje kena la keje walao dalam keterpaksaan..jiwa kumasih ingin beraya..
Walau tak beraya ke mana...huhuuu..

Ntah ngape la,tahun ni macam malas giler ar nak gi beraya2 nih..
Mungkin sebab cuaca..mungkin gak sebab Abang dari Pekan turun Klang...
So,cam lebih rela lepak kat umah..Yang dia nyer gi beraya sakan anak branak..
Aku plak over dok umah..

Alaaaa..nak gi mane pun..mane2 yang afdal aku
buat la..Umah adikbradik kena la pi...tu aku suka!!
Umah maktuo pon harus pegi ko...giler ape tak pegi umah maktua?

Firstly kena la bagi laluan adik manis kan....manis la sangat..kan..?
hakhaktuit..


Ni da malam 4..bj kurung ntah kemana..bju mlayu ntah kemana..
Motip gi braya ymah Alang,nak celebrate bday Abang,Ikmal n Fizi..
Senang ko...sekali harung..bajet pon tak tinggi..


Nak gka btau,aku sponsor kek..yippi!!!sronot..sronot..dapat blikan
Abang kek!!gelak besor dia mase nak hembus kek..ketrujaan melampau..


Adikbradik aku cam carta gak...Yang sulung,kecik,comei...
kecik,kecik,medium,besor,besorr,besorrr....Yang lebih R tu aku ar...
sendri ngaku..kohkohkoh...

Anak buah,abang ipor,suami sume dok layan tengkorok..
Rekod ar,ari raya pertama sume da gi beraya umah Ongah..
kalo tak,biasenye raya kedua baru gi sana...
Ade orang dapat sinar Ramadhan rasenyer...; p
Anak2 sedara yang da bujang2...
Sekejap jer korang sume da beso...Tapi Ucu tak trase plak makin tua...
owwhhh....mintak nyawaa!!!!!
Merasa aku jaga diorang ni mase kecik2...manja dgn aku,tp da beso nih,
pergghhh...melawan,loyar buruk,kaki pow,diorang ar...
Hafi Farhan the Racer,Iman,Fizi Farhan,Ikmal n the buddok tak mcm buddok tu,
Faiz Farhan..
Ehhh...anak sedara aku ramai lagik..tapi ramai yg tak masuk kamera...
Sayang sungguh la..uisshhhh...Tahun depan kena amek gambor diorang sume2 ni...
TAHUN DEPAN...???
Lepas makan,ramai gak yang jadik korban ketupat dan rendang Ongah..
KOma!!!


tak sempat baring pon ado..kengkonon orang tak prasan ar tu...ceh!!


Smpai hanyut kebawah meja pon ado...







Last sekali mestilah tuan tanah..
Hehehehhh...
SElamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin buat semua sahabat handai,
saudara mara yang terkadang tersesat di blog ini...
Mintak ampun jika ada terkasar tulis bahasa dalam blog ni..
Sesungguh kita manusia yang tidak lepas dari kesilapan...
-sekian-




3 comments:

  1. kak yaya..nak duit raya...hehehe

    ReplyDelete
  2. adenium : ye..yer...dgn pntas akak update..hikhihihiiii...bz la yang..

    ReplyDelete

Google