Thursday, August 6, 2009

Kuarantin..

Al-kisah....
Tu ler kate org,dok umah,merayau sna sini,p mandi aitejun bagai,
tapi kat hostel gak dia nk kena demam..
Very seriau...coz sekarang ni kan musim H1N1..
Ari Ahad balik KMJ,seni da demam panas,batuk,sesema bagai..

Biler Uda msj btau Iman demam panas,ati sape tak kecut..
Dalam menangkis,terpikir gak benda2 tak elok...nauzubillah..
Mintak dijauhkan..
Aku cakap kt Uda soh Iman g klinik..cek...
Tapi yang bagusnya,pihak KMJ cepat tul amek tindakan..
Budak2 yg demam,dandan tu gak diorang cek..
Walaopun time tu da kul 10 lebih..mane tak,risau gak..

Cepat tul penyakit ni berjangkit lately..
Takat ni da 14 org kalo tak silap aku yg menemui ajal..
Dalam kul 11 mlm,Uda btau doktor dad cek..suhu panas=36'..
Tp bukan jangkitan H1N1..alahamdulillah..
Doktor bekalkan ubat bagai..
19 org kena kuarantin dalam bilik khas.
Malam tadi aku msj tanye khabor,da ok katenye..
heheheheee...





text mesej malam tadi :

Iman : celebrate bday dlm bilik kuarantin..huhuhu..( msj gambor atas )

Aku : hehehheeee...da sihat?

Iman : daaa...

Aku : Alhamdulillah..

Iman : jangan nanges plak!!

Aku : Ceh!buang airmato den yo!!

Sabor je la...rase nak bedok jer budak ni..

2 comments:

Google