Tuesday, August 11, 2009

penghuni baru..

Uwaaa....new comer kat umah...lepas 4 bulan..
Ishhkk...

Bib...usah la ko asik branak jer...
Ade gak umah Ucu ni jadik Zoo la plak nnti..
Tapi da rezki dia..
Redho dalam senduu...huhuhuuu...


10/07/2009..
Firasat aku pagi smlm b4 gi keje,mmg la tepat sekalik..
Patut la menggelisah je B-bib ni kuor msuk bilik ngikut
mane aku pegi..ngiau2 mcm mengadu..

'Ucu..cakit ar ni nak branak..tak yah ar gi keje..'

Kot begitu la kengkonon..hekekekkeeee...
'Bidan Amir' yg nyambut..siap mms lagik gambor kucen kat aku...
Bagus ar servis bidan sekarang...

Aku nk kalih dema2 ni dr kotak kecik ke kotak beso cikit
pn rase mcm gelik2 gitu...kecik bebenor..
asikkkkk la ngiau..
Lapor kot..yang maknye asik la kuor masuk,kuor masuk..
name nk bagi anknye susu idok ler aku nmpak..


Sangat frust kooo...mane taknye,dia ingat dia yang bongsu..
tetibe kuor lagik..sekali 5 daaa...

D.D yg dlm usaha menenangkan prasaan terkilannye.. ;p

C.C mmg nmpk sangat majuknye..Maknye dtg kt dia,
dia grrr...grrrr maknyer..marah btul..mak nak jilat pn tableh..
Menjeruk rase..
Ucuuuuuu gak yg kena pujuk...
muke selebet giler...
Aku rase pasni kena anto la bibib kt vet..
p kinik hewan gomen ok kot..
Tp aku kesian lak biler dgr citer,kena bedah porut nk ikat
peranakan dia..adehhhh...sian siouttt...
Nnti ar pikir lagi tigabelasribukali.. : (

No comments:

Post a Comment

Google