Monday, August 3, 2009

Kete VS bday






Ishhhkk....da la 1st entry minggu ni..
tp dimulakan dengan entry hangen satu jiwa dan raga..
Punyelah bekobau2 balik ari jumaat..ati berbunga2 je..
Maklumlah Sabtu kan coti..bole rehat..manja2...; p

Tapi yg paling penting,malam tu nak celebrate bday
Iman n CikCiti kt umah Uda...
Kengkawan opis je yang mai...
Walopun tak ramai,tapi meriah...hihihiiii...
Meriah nak ngisik perut dgn mi jawa,mi kari,
kepsi,jeruk2,buah2 dan jajan2...
Sonok arrr dpt porak peranda kan keheningan malam...;p

Ehh...ni nak cite pasal kete bahlol atas ni dulu...
hah..kan da dpt bahlol sebijik..

Aku nyaris2 nk gesel dgn kete dia..
ape ke hawau nk u-turn,da tau ade kete depan,
bole lak ko dok belah kanan...
Da sure la aku tak nampak sebab asik pandang kete dari belah kiri..
Ishhkk...sekali aku jalan je,sib bek la tepandang dia belah kanan..

PONNNNNNNNNNNNNNNNN....!
hamek ko aku tepranjat punye pasal...
Ilang sudah sunti hon kete tu..biase hon manje2 jer...;p

nak je aku sondol..tp kang sape nk jawab..?
waras lagik pikiran aku..

Hajau tul la kan..
tu ar...tu kete atas tu....nak jer aku pangkah kete tu...
Cewahhh..pangkah la sangat...

Dah ar...buat menepos cepat jer baran2 tak abes2 ni kan..?
Jom layan la beberape keping gambor kek...
hahahhaaaa....sojukkkk yo porut den tetibo...; p

Siyes cakap...kek ni mmg sedap...ikut piawaian tekak aku..
Coklat tak terlalu manis..sedang elok jerrrr...
Tak muak sangat...sepotong bole abes la...
selalu aku mkn separuh pon da muak kalo SR nyer kek..
Tapi ni,bole mkn..pas di tekakku..yummy!!!
Kepada bday boy n girl...,
Semoga idup dilimpahi kebahgiaan hingga ke akhir hayat..
Dipertemukan jodoh dengan orang yang mampu membahagiakan..
Moga sukses dlm perjalanan menimba ilmu..
Semoga hidup berkat dan murahkan rezeki,Insya Allah...
Luv u both... muahhhzzzz...



4 comments:

Google