Wednesday, August 25, 2010

AEON Bukit Tinggi

Ari Jemahat lepas aku and CikCiti da awal2 plan nk gi AEON..hahahahaaaa....(Misi kali ni misi berbeza,bukan untuk mengisi tembolok)

Elehhh...Hiasan raya tahun ni tak best la...paling kuat pon buat aku suka sebaba de beca..Ntha nape ek,aku suka betul kalo ade beca.Aku rase cam happening..heheheheeee...cam poyo jer..

Pegi ni sbb nk soping sikit..**tunduk malu**
Ade la barang2nya..takmo tunjuk ahh... Later kay...

Dia buat gaya ala2 Kedai Luncit AhWong..



**


*

***


***



*******

**


***

***



Ni la sebabnya buat aku ketawa terbahak2 dengan CikCiti kat AEON tu..
Tringat kenangan dengan adik2 ni mase kitorang gi Kembara Metro Ahad ke Desaru tahun lepas...Aku paksa diorang pose atas tu..Cam kene seksa je ko Lisa..hahahahaaa...






No comments:

Post a Comment

Google