Monday, August 23, 2010

MMM kembali..

halo...halooo..haloo....
Selamat berpuasa untuk diri sendri dan untuk anda yang membaca..kot ade ler.. Wahh..da nak raya baru nak hapdet kan? biaserrrrrrrrr lagi tuuuuu.Stended la nyah oiii..bulan pose,bulan nak raya bermakna akak ade tempahan jait manik.Walah gitu bunyiknye cam butik2 gitu..Haremmmm...sendu2 jer..;p

Tapi tu la kan,rezeki tangan ni jugak.Walau tak banyak tempahan tapi ade la sikit2 buat sendal ape2 keperluan yang patut raya nanti..Ade bunyik cam simpati dok?idok?idok?alaaaaa....adok laaaa...Tahun ni tak banyak sangat tempahan yang aku amek sebab aku rase mata ni macam da tak bleh tahan benor la nak menjait lame2 ni..Sakit..pedih..pastu nanti,bile pagi nak gi keje,mula la dia cam sembab jer..mata jadik letih...Sadiss jer..:(


2 helai baju ni berjaya aku siapkan dalam masa seminggu..
Wahhh ..HEbatttttnyer haku..;p

Tu pun sebab mood hado,kalo tak...tak hado la jawab yo..



Kedua2 baju dimiliki oleh orang yang samo...
Selamat kembali ke tanah air ,Long..:)

Sebelum pegi Long bagi,hari sekembalinye,dia dapat balik bajunya..
Bagus kan...?Lenkali hanto lagi yer..
**macam la dia bace**

Oh yerrr.. MMM tadi,maknanye,MUSIM MENJAIT MANIK..

hohohohoooo...

No comments:

Post a Comment

Google