Thursday, August 5, 2010

Sedap VS tak Sedap..

Pernahkah anda melabur wang yang banyak untuk makanan tapi hasilnya sangat mengecewakan?


Owwwhhh..pasti biase,bukan..?
Tapi tu la kan..bukan semua orang rasa ape yang kita rase.. Kita ni dok la puji kaw2 nyer,sekalik orang makan,tak sedap pulekkk katenye...Well,tu sebab la orang kate,tekak masing2..Aku sebenornya gemor gak la makan western2 ni..sekali sekala..Nak merasa.Walaupun tak la familiar sangat namenya..janji boleyyy lalu kat tekak..EHH...ape nak malu lak ngaku tak tahu kan?Kita ni tak sempurna mane.Ade kawan aku,punya cantek bergaya,kaya raya,bisnes besor,tapi takde Facebook..( motiff...???) Dalam zaman ni aku rase,cam pelik lak org2 yang idup glamer2 tapi tak connect dengan internet..lagi sadis,takde FB..hahahaaa..giler keji nyer statement..Tapi aku bukan kutuk,aku cuma pelik..aku yang mula buta I.T ni pn ado FB..Wadah untuk mencari pengetahuna..Udah katanye serba serbi kureng..Harus belajor..Sampai sekarang tidurku terganggu dengan perkara2 begitu sehingga membibitkan mimpi ngeri..Cehhhh...budus nya mimpi..!!!Pelik giler..Cam tak balance lak rasanye..Tu pendapat peribadi aku la,kan..persepsi orang kan lain2..

Crita pasal makan ni..Macam nak menggelegak darah pn ado..tapi tu la kan.. Bukan mudah memuaskan hati mnusia ni..Lagi2 lak ,bab makan...wuuihhh...bab ni aku tak brape kesah sangat..tapi kalo da melampo2 plak tak sedapnya.. Harus kene komen..Makanan bagi aku bukan sekadar mengenyangkan selain dari Halal..Tapi perlu menimbulkan seyuman,sekurang2nya...abes,kalo da muka cam pinggan retak,ko leh percaya ke makanan tu sedap?sumpah i tak percaya hokeii..
Makan kat Port Klang ni tak macam makan kat KL..jauh benor bezanya..tapi kat Port Klang ade banyak tempat ikan bakor terbaekk..Dari tengahari membawak la ke malam,takde masalah la kalo tekak asik nak makan ikan bakor..Tengahari ade kat sini,malam kat sinun..Dan paling penting,jaraknya tak jauh..

Semalam bday CikCiti..Kebetulan lak ade transporter yang sangat mendambakan untuk membelanjakan kitorang sume..Jangan memain hokeii..Punya la pending2 nak gi makan ni brape lame daaa...ade setahun kot?:p
Semalam lak kebetulan dia mai ke opis..Tengahari lak tu..aisehhhh...BDay CikCiti lak tu...aisehhhh....Dah plak dia ngajak,hhhmmmm...Sedang elok ler kan..;p

Lokasi : D'Tavern Grill,Port Klang

Hidangan CikCiti..sowi to say..My tekak kenot take it..heheheheee..
Ade gak yg aku tak bleh makan rupanya..
BCOZ...dagingnya cam tak masak..

She's look gorgeous rite?
New Zealand Lamb Shank ,gitu la lebih kurang bunyiknye..
Mine..tapi.....oso fault la kat tekak aku..
LAst itme aku makan sangat sedap nk mampus...tu yang aku repeat order tu..
Sekali rasenyaaa....halahaihaihaiiiiii....makan separa pun tak sampai...
Frust woo..orang banjer,tapi ko tak makan abis..Cam tak sopan lak,kan..;p

Hahhh..!!!!! kalo ade yang sedap..INILAH BENDANYA.!!! kacang...
memang sedap...;p


VS
Asia Cafe @ Subang..a Date with CikMilia
Spaghetti Bolognise..Sedap..spicy..cheap for sure..RM 10.50 gitu..
Banyak..tak abes makan pun...

CikMila nyer ni... Pasta carbornara kot..sedap wooo...
kene repeat nampak gayanye... siyes sedap..

Nasi goreng ketam..can do la...tapi kalo dapat isi ketam real,pergghhhh...
Harus menconggek2 kat ctu gak...excited katenye..;p

PEpahat...Omputih kate bamboo lala..whatever it is...it's suparbbbb...sedap..

Selalu je kene tinggai..leceihhh ar Ucu nehh...
hihihihii..My Lil Messi...


No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger