Monday, August 23, 2010

Bunga Pahar edisi tradisional..

Uiisshhh...Permintaan orang lately ni cam penuh dengan kejutan..Alang mesej tanye aku,bole tak tolong dia buatkan bunga lilin 1 pahar...Hambboiiii....lame nauzubillah aku tak buat keje ni..Sejak aku kawin,da 11 tahun gak la aku tak buat bunga ni...giler lame kan..Tengak rega kertas jagung ni,pon da bole tau bape lama aku tak belinye..Giler siouuttt...dulu aku beli,baru rega 70 sen.. La ni da naik sampai dabel kooo...!! Tapi ye la kan,makan tahun lamanye aku tak buat bunga lilin ni..Takkan nak gitu je reganye..Kalo cenggitu bila la tokei nak tukor pakai Alphard..gulp!!

Dedulu kedai ni sebijik jer..La ni da tambah lagi sebijik kat sebelah dia..lame2 sok,dengan 7E sekali dia balun..perrgghhh....tengok ek budaya orang Cino bniaga...Segala macam tok nek ade dalam tu..ko sebut jer,sume ade..da macam porot Doraemon..:)



Buatnye tak susa,tapi cam remeh la sikit.
Kalo da reti memang la tak susa ...apadaaaa..

Pastu potong gaya cenggini..

Pastu kelepet cenggini..

Pastu bahagia kelepet tadi,hadapkan ke luor,guna 2 ibu jari,
ko gelembungkan dia cenggitu..paham?Tak paham kalu,meh koling2..
TEMPAH JE LA KAT HAKAK NI DEKNONNNNN....;p



Ni baru Part 1 je..Part 2 nyer lambat lagi..nak kene shooting dulu..
Jadi mungkin dalan seminggu dua siap la.Paling lambat pun,lepas raya..Sebab orang kawinnye bulan 10 sok..Harus la nk siapkan sebelum kenduri,ye tak?

C u later dalam episode seterusnya..


No comments:

Post a Comment

Google