Monday, March 21, 2011

Gian bau asap..

Da lame tak membakor2 ni,tetibe datang hajat nak mecium bau asap arang...best nyer..!! Ade yang suke ke atau aku sorang je yang pangai pelik? besttt wooo..bau hangit2 asap..Yang paling penting,ape yang menyebabkan asap tu bau sedap....:)

Sebab bahan perap ayam lerrr..
Tingin benor la haiii...
Tapi bukan ngidam..Kalo ngidam tak adventure sangat.Lainlah kalo mintak derian belanda ke,buah Delima Mekah ke..tu mmg adventure..Siyes susa nak jumpe dah derian belanda,yang ade,jus dia..KAlo dedulu kat kampung,sampai lenyor2 buah tu tegolek dok atas tanah.Haram nak heran.Tu la,padan muka...

Tajuk dengan crita tak sehaluan langsung!!


Ikan merah fresh dari laut .. ( kedai Achehhhh...)


Ayam yang diperap itu sangat berjaya..
ishhkkk...ailio da bekumpul dah ni! jangan buat pangai...
jangan buat pangai...

Buat mende ni memang tak susah..nak buat tu yang malas..
Tu la kesusahan paling keji ..

My bro in law..
jadik la eh Dik..


Makmertuaku...:)
Ehh...ade orang kate,aku ni yang anak dia,bukan Amir..sbb muka mirip..
Ehhh....dak ehhh..Amir mirip muka abah dia..:)
Kebetulan jer ade iras2 sbb chubby...hihihihihiii...
Ampun ariraya makkk....

Sebenarnya BBQ ni sebab seronok menyambut ulangtahun perkahwinan i yang ke 12..
ihikk..ihikkk...
Moganya jodoh ke akhir hayat,dipermudahkan urusan kami dunia dan akhirat...
InsyaAllah..


No comments:

Post a Comment

Google