Monday, March 21, 2011

My Hero Yayan..


Next year da nak masuk skolah dah...
besar da budak ni...:)

Mulut nye jangan cakap lah...isshhkk..
Baru2 ni disuruh Wan nye jampi badan dia..
Wan tanye nape?

'Badan Ayern ni banyak setan la.."

mane la dia dpt perkataan tu...
Nak tekucil aku ketawa..



Kalo takde kawan nak beborak,rasa sunyi,ajak la dia beborak..
Nescaya tak sampai sejam,korang bole surrender..

kalo dia takanak geng dengan kite,senang je ubatnye..

' Wan Ucu ni ade Otomen,tadi beli kat TEsco..Ntah nak bagi sape la ni.."

Sekejapan jugak ler dia bole jadi bespren kite..heheheeee...
Obses giler dengan Otomen..





No comments:

Post a Comment

Google