Thursday, July 30, 2009

tumpul...

Ape yang tumpul...?

Idea ler yang tumpul...

Puas dah aku asah2..xmo gak dia tajam..

Abeh takkan nk buat N3 itik berenang..,

Tak thrill langsung la kan...

Dah tu..?

Nak buat ape lagi...?

Buat2 la tak brape pandai...

Jenguk blog orang tu,orang ni..,

Tapi masih tak memberi kesan pada minda ni..

ihhhh...tak ler tensen sangat...

Sebab banyak lagi keje lain nak buat..

Bekebun contohnya... ;p

Aku da bukak beberapa ladang sayur2an lately ni...

So,mase banyak dihabiskan becucuktanam...

Buat mengisi lapang..

gituu...

mungkin ade antara kengkawan yang penah dapat

hasilnya,kan..?

Yer....sama2...tak susah mane pun nak bagi hasik tanaman...

sekarang kan macam2 servis yang ado...

**sape blur...?**

3 comments:

  1. ayu pun TUMPUL gak kaaaakk..
    jom holiday jom?

    ReplyDelete
  2. wah...sejak menjadi petani moden nie bukan main lagi ko yer.... tapi apa pun ko menjadi idolaku....;)

    ReplyDelete
  3. memang best bercucuk tanam tuh kan... hahahaha...

    ReplyDelete

Google