Thursday, January 27, 2011

Jalan2 Morib jom..

Dedulu kalo pi Pantai Morib mesti dengan makpak ke,adikbadik ke..
Sekarang ni,pi dgn kengkawan..Makpak pon da takde ,but still memori tu terbayang2 kalo datang sini..Mak suka gi Morib..Lepak tepi laut..Lepas arwah Abah meninggal aku pernah gi berdua2an dengan Arwah Mak kat sini..Tapi time tu Morib tak macam morib sekarang..Dulu kita bole park kete betul2 tepi benteng tu..Sekarang da buat benteng batu..Tempat park kete da disediakan..Tempatnya da dibangunkan,dengan ertikata..da cantek...

Palnning nak gi bejalan gi Bukit Tinggi dulu tu kan,ade yang telepas..So kali ni kami ajak depa melawat Selangor lak..( apo la ado kat Selangor ni?)
Pening kepala mak...udahnya kami decide gi Morib..Jadik ler..Merawat hati luka buat seseorang tuuuu...Heheheheh...sekarang da sembuh kan??kan??
ailabiuuu...ailabiuuuu...


Ni ler Papan Tanda untuk sesape yang 1st time datang cni..( akak pon baru tau deknonn oiii sejarahnye...hohohohooo...:p)

Tepi2 pantai tu ramai gak yang menjala..Habuannya bole tahan gak..
Dapat gak tengok ikan sisa Nabi..subhanallah..kuasa Allah kan..?

Dedulu tempat ni pokok2,tanah rumput,orang leh park kete sampai sini la..
Sekarang da dibangunkan dan jadikla cenggini..

Mercu tanda Morib..

Maskot Morib...:)

Mak Dara n anak2 daranya...

Bile time amek gambor je,Amir mesti takde kan?Sebab dia lagik rela jadik photographer..

Tapi ade gak gambor i dgn Amir hokei...heheheheee...Harus ler...:)


No comments:

Post a Comment

Google