Tuesday, January 11, 2011

Yayan - 4 tahun

Sabtu lepas Yayan celebrate birthday yang ke 4..Yang benornye tarikhnya 12hb..Tapi disebabkan Babah dia kene outstesen,maka buat awal la..Sian lak kang sambut bday Babahnya takde kan..Hepi giler budak kecik ni..Muka ceria jer tiup lilin..

:)

Sweet sangat tengok cucu sedara membesor depan mata..

Kalo mulut dia kang,jangan cakap la..Kemain keletah..

Ade jer modal nye..

Aritu Uda saje la begurau dengan dia tunjuk mulut merah lepas makan buah Naga..

'Ayern,mulut Cecep ni bedarah...'
Yayan panggil Uda ,Cecep..hahahaaa...ni kes tengok sinetron Endon la ni..

Dia balik kat umah dia,btau Babah dia,
"Babah,mulut Cecep bedarahhh...Tu la banyak sangat membebel..'

Hamekkk...

Budak2 sekarang kang,jangan la cakap bukan2 depan dia,cepat jer dia ingat..:)








Harus ade okeh...kat poket lain,kat tangan lain..OTomen Boy neh..
Obses giler dgn Otomen..




Semoga besarnya nnti menjadi anak yang taat pada ibubapa..Soleh dan Solehah..
Gitu jugak pada cucu2 sedara,anak2 sedara dan sume ahli kuarga...


Muahhhzzzz...Sayang sume dari Ucu n Cakmer...




1 comment:

Google