Thursday, January 27, 2011

Tokek .. .ek?

Ape ke name hodoh sgt?
Walau pun hodoh tapi reganye mak aihhhh...bole buat downpayment gumah tau tak?
Akak pon tak pasti ler betul ke tokek menatang ni..Ade budak opis kate,ni biawak la ,kak?
hahahahaaa..Mane ler akak tau,dik....Ade member kat Maran forward,katenye pakcik dia nak jual menatang ni..15k kalo x silap..Tapi kalo biawak,ape kejadahnye nk jual dgn rega tu,kan? Mesti ler C Johari kenal Manikam..Naya hape nk jual biawak rega 15k?
hahahahaaaa...belakang umah kt kampung pon ado..besor lagik..Yang penting,FREE..

Dalam istilah perubatan,katanya boleh ngubat HIV..Wallahualam..
Berikhtiar itu kan perlu..?Allah maha mengetahui akan sesuatu...:)




Nak bela jadi pets tak?
hihihihiiii...
seram lak nak membayangkan..hahahahaaa...



1 comment:

  1. eieiei..tu menatang apa tuh ..takut kty tgknya

    ReplyDelete

Google