Thursday, January 27, 2011

My BFF Wedding..:)

Amek berkat 1.1.2011...
gituu...
mudah2an pembukaan tahun baru,semuanya baru2 belaka..
Begitu gak lak la dengan lembaran hidup..
Hidup baru...bukan Baru hidup yer..hehehee..
My Bff ni older than me..dalam 2,3 tahun gitu..Tapi umur tu tak menjanjikan ape2 selain dari persahabatan yang jujur..Dalam persahabatan,bilamana ketidakjujuran berlaku,maka tidak ade lagi kepercayaan..tu yang aku belajar...Baru-baru ni...hmmm.....

Kite buat silap,kita mintak mahap,terpulang pad empunya diri untuk memaafkan..
Jika berbuat silap,ape salahnye menunduk diri meminta maaf?
Lari bukan jalan penyelesaian..Kalo berani menjaja crita,berani la akuinya..
Kawannn...hhmmmm...susah nak tafsirkan..



Dia perempuan istimewa dimata aku..Kerana dia sangat cekal..


Mak2 dara yang masih menunggu...hahahaaaa...
Kami tak kesah,apesal orang lain lak nak kesah?
kan,kan,kan...?


Ida & Alan..Semoga berbahgia ke akhir hayat..Bahgia gue tengok korang dah bersatu..:)

No comments:

Post a Comment

Google