Monday, July 20, 2009

RnR Somban..

Ari jemahat akak g Tangkak,kan..?
Balik tu punye la ngantuk..da la kena drive sensorang..
jangan kate mancis,letakkan batang pinang pn blm tentu berhasil..
Yang lain dok pakat temenung bersama membayangkan bulan dan bintang..
Uda awal2 da serender..pegi je dia drive sampai Air Keroh..
pastu dandan la penat dia sampai...pandai sungguh la penat tu
pilih time,kan..?
Tapi nasib baik la Air Keroh dgn Tangkak da tak jauh...
Dengan penuh bergaya la akak drive..
Sambung cite time balik tu...
Tak bleh jadik,kena gak benti ni...safety first maa...
Aku da target dah nk pekena yongtaufu soup yg CikMilia dok agung2kan tu..
cewahh...ayat tak hengat...Ramai siouttt yg beratur..
amek tu,amek ni,amek nun,amek tun..,RM6.30 jok..
ok wat...?aku berjaya mengawal napsu..huhuhuu...
Tapi siyes cakapla...sedap...sbb ape sedap?
Sbb soup dia very lite gitu...cam segeraaaaa jer masuk mulut..
Kena lak panahan matahari petang...jejeh2 peluh...
Sape2 yg ade benti kt situ,try test la..kang aku cakap sedap kang,
korang lak kate x sedap,apekehalnye la plak kan..?
Slera memasing la...kot sbb kna la dgn tekak aku walau pada
hakikat aku bkn la penggemau soup2 bagai ni..
Tp aku bole layan,kira awe tu patut bangga ar kan..?


Bahan2 dia stended la mcm YTF biase tu..
Pun ado...tp YTF soup kan susa nk jumpe..

Eh...tepeleot lak gambornye...ahh..lantak ar...bkn tumpah pun supnye..
Segor gile la drive balik tu...
fewitttttttt.....





2 comments:

  1. salam n hai..
    wow..nampak sedap!!!.ni yg nak kena cari ptg nanti..:)

    ReplyDelete
  2. Mama Eiman Iman : w'salam...ramai org yg bli..dia ade goreng2 bihun,mee bagai..panas2..mcm teruja jer nengok..try la..; )

    ReplyDelete

Google