Tuesday, July 14, 2009

TAK SEDAP LAAA...


Dimana ade mac n cis..,disitu ado aku..huhuhuuu..
tak ler makan selalu..tapi kalo kepingin,redah la carik kat mane2..
Dengor lak kt Kepci ado..waahh...ringan je la kaki nak melangkah..
tapi make sure ado duitnye dlm poket..kalo xdo,pakat la jejeh ailio
ramai2 kat opis tgk je gambor..
Dimane ade sponsor baekkkkkkkkkkkkk punyer,disitu la kami ado..
da macam gula la kiranya..kami jadik semutnya..hihihii...


Aisehhh...failed la mac n cisnyer..den tak bekonan..


Makan separuh kongsi2 dgn CikCiti,pastu babai la belennye..
bawak balik ang sape nk nyokek?

Ehh...tapi kann,korang tau tak kat Kepci sekarang,da amek order
kat meja kita mcm mase dolu2..?
aku pn tatau...siap anto lagik kat meja to tak..

**---


-------****


**--

----------**--


-**----------**---


------**----

--*--




hahahahaaaa...matik la dia tengok N3 ni kang...

5 comments:

  1. dah lama tak mkn kfc.. ada dkt 4 bulan dah pe. ta tau menu apa dah skang.

    ReplyDelete
  2. Milia Amran : sodap laie mac n cis mu...; p

    naja : demi nk melariskan jualan..tp kalo menunye x menarik,x jalan gak..hahhahaaa..

    ReplyDelete
  3. kak yaya...cam lama ilang jer....

    ReplyDelete
  4. klu kfc ni ayam aje yg sodap..lain tak sodap..cth nasi..failed!!! tp cheesy mac tu mmg dah agak conpem tak sodap!

    ReplyDelete

Google