Thursday, July 9, 2009

uuuwaaaaaa...

Aduhhh...rindunye kat orang tu...

Tengah buat ape la agaknye...: (

Sian kucen kat umah.. ( tetibe kucen lak jadik mangsa..)

Da makan ke..?

Sihat ke..?

AZRI N LAILA buli tak...( jegil2 mata kat Lela..; p )

yang paling penting,ingat tak jalan balik..?
hahahaaaa...matiklah ade yg btau laki dia...
aku rase ujung idung ni da tumbuh ais...ujung siku pn,,,
ujung lutut pn..
yang paling ketara,tapak kaki...lama sudah tidak menjajap minum teh
kat 7E....


kandaaaa...kandaa....( ala2 arwah mak enon dlm cite laksamana Do..Re..Mi..


4 comments:

  1. haha...hamba yg nampak depan mata ni pun....uarghhh...kita tido dia balik, kita bgn dia tido...huh....ni lak....dah 2 mlm stayback....hmmm makan agak kureng ler...makin kuruih la cik abg awak....nanti kita pujuk en suami ya suh dia kasi kanda awak tu gi cairkan ais2 tu ek...meh la mai sini esok :-)kita cuti....

    ReplyDelete
  2. Layla : makin kuruihhh??bile la pnh gomok..?
    biniknye yg x kuruih2...lagi dia xde,bkn makin kuruih,mkn tombam..uuuwaaaa...

    ReplyDelete
  3. alamak...apa citer nih kak..???

    ReplyDelete
  4. merinduiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ek??...hik hik hik....

    ReplyDelete

Google