Friday, July 17, 2009

Via mobile


Helo ebelibodi.. Akak bru blik dr Tangkak.. Amek Iman dari KMJ.. Balik umah 2 ekor ni ngiau2.. Windu ucu ek? Ke nk makan? Sat lagi nk g uptown Sahalam lak bwk Iman n Ikmal..Ikmal da lame request nk gi.Alang2 abangnye da blik,skali harung la bwk..kang kempunan plak.. Sape ralat?akakkk jugok..:-P
I love all my niece n nephew equally taww..
Hepi weekend to uols..Choww..
*besiaran scara lgsung dr atas sofa*

3 comments:

  1. nak ikutttttttttttttttttttt...uwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. ala comelllllnyaaaaaaaa! tadi pegi sacc mall tu. ade 2 kitty lari kedek2 tepi nando's. kaler mcm yaya punye tu la...kesian. :( kalo la sy ni mampu, mau jugakla amek.tp sebab dh la dok jauh ni..xkan nak bwk naik tren.
    lps tu, member kata ade lg 2kitty + maknya kt tepi atm tu. tp sy x jengah pun, nanti rasa bersalah sgt. mintak2la ada org yg baik nak amek kucing2 tu.
    rsnya kitten mcm kaler kucing yaya tu baru kena buang. bulu dia cantik lagi..sapela buang kat tgh2 bandar...huhuhuhu. comel sgt sebab dia tgh hyper, melenting2 bergurau berdua.. :((

    ReplyDelete
  3. BeN`z : sian la kan ..time2 cmni diorang mmg tgh hyper..sonok buat main2..sampai tejulur tjelir lidah..hahahaaa...Bibib pn tgh tnggu time je nak branak..ntah ape la kalernye..
    Aritu p A&W kt bukit tinggi,ade byk kucen yg main2 kt ctu..cantik2 gak..tu ler 1st tme tgk kucen lelepak kt fast food..

    ReplyDelete

Google