Monday, June 7, 2010

Jalan-jalan hari Ahad..

Namapun berjalan2..hamek ko betul2nye jalan..!
Sebelum tu kita minum dulu ler Anlene cekelet ni...hahahahaaaa....
effective kah?

Ni ler kotak ketiga sepanjang umur aku ni..bayangkan...35 tahun ++ hokei...
Alahaiiiii...senapas dua pon bole abes..buat ler kotak beso sikit..udah la mahal..
Wahhhh....very the demanding,kan..?
Tak ler...buat orang tekulat2 je kan...?Tak baik tol pangai...;p




Sebelum pi C.M ni,kitorang da ronda2 kat Petaling Street.. Hmmm...barangnya cam dulu gak la...tak beli ape pun..tengok henbag TODD's waahhhh...besepah2..tgh trend la kot...Aku nak pkai yg brand2 gitu rase cam...,HHmmm.. takpelah...baik aku pakai yg takde brand jer..segan gak kang kene tegur,elo...ni TOD's ori ek?aalalalalalaaaaaa...... Yang paling tak bleh tahan kang yang dok jeling2 tgk henbeg..walalawwweiii...

Best..Best...pengalaman pertama yang mendebarkan...kohkohkohhhh...WAKAKAKAKAKAAAA...HAHAHAHAAAAA.....HHOHOHOOOHOOOO...
Macam2 bunyik la bole dengor.. Gelik sioutttt...Nak taknak,rendam gak ler kaki...Mungkin sebab da biase terapi macam kena2 gigitdengan anak2 kucen kat umah,so i redho jer macam takde ape2 berlaku...walhal...udah gegak gempita suara aku kat dalam tu...gegak gempita yang sweet la...hhahaaa...sweet 35??hahahaaaaakkkktuiii...
Sebagai wanita bertamadun,kena la gelak2 sopan padahal da nak macam tekencin atas
pangkin tu..

Tempatnya : kat Central Market.
Rega : RM 5 = seploh menet




Hahhh..!!! Ni kang jangan lak anak cucu dok ingat kaki nenek yer...
Ni kaki atoknyer...Tengok bulu kaki pon da tau maaaaa...
Tengok keting pon da bole cam nehhhhh...;p
Nenek nyer kaki gebu lagi Cu oiiii...


Ape lak N3 kaki tetiba bole tunjuk kuih?ooowhhhh...Sebelum pi jenjalan,pi kolek dulu kuih talam ni kat umah member..Sebab kalo aku buat kang,jangan kate kuih,dengan talam-talamnye sekali ntah kemana..Akak bab kuih kukus2 ni,memang faultttt lah!Mungkin tak ditakdirkan untuk mengukus makanan barangkali...Tapi kalo bab kuih goreng2,jangan kate aku,semua orang pon pandai...jadi tidak ade riak bermegah2 disitu...;p
hihihihihiii...



No comments:

Post a Comment

Google