Tuesday, June 8, 2010

Kad Kawin..

Kebelakangan ni,orang berlumba2 buat samting yang spesel untuk wedding,btui? Kalo ade satu musim tu,buah tangan dari keluarga prantin mesti la dalam beg kertas.. Tu da kira abes grand la tu...;p

Pastu kuor plak trend ade pintu gerbang...wahhhh...siap ade sangkor2 burung kauuu..!iihhh....kalo nk di ingat2,macam-macam la gaya diorang buat..Sampai ade naik beca,skuter, moto besor la,kete kuda la..kete kebal ngan upih je aku belum tau lagi ade org buat ke idok.. Sebab da sah-sah la org tak datang kenduri ko kalo berarak naik kete kebal..giler hape kot ye pun nak kelainan..ye tak...?hahahaaa...

Kengkadang tu jadi benda lawok plak tang kelainan2 ni...tapi.., tu la kenangan nyer ye tak?

Aku tak penah lagi berdepan dengan insiden2 mencemaskan masa upacara berarak ni..
Kot ade yang terlentang mase nak naik moto ke,beskal ke kan..

Seingat2 aku,masa malam nikah tu,Amir kene dera dek PokSu aku gi keliling dengan kompang satu blok umah aku tu..hah koooo...Udah la ujan gerimis..sahdu tol tgk prantin lelaki dengan
suor belipatnya tunggu depan umah..hahahahaa...hokei la tu...kelainan gak watttt....:;p



Ni kes semalam la ni...dok tengok dalam kete member..Ape lak buku sekola besepah2..
Owwwhh...rupa2nya kad jemputan daaa...
Kreatip cikgu2 sekarang ni,kan..?Modal pon x banyak..tapi klasik..Cantekkkk..


Real nyer kulit macam buku sekola tu...hihihihiii....
Potensi kene rotan tu tinggi hokeii...ni da hint2...
'ayang ni cikgu yer..ingat tu..jangan kecikkan ati ayang..'


Tulisan dalam tu pun cute...aku tak ingat ape dia tulis..tapi tulisan sambung yang zaman2 aku ade mata pelajaran ni..TULISAN. Tulis A - Z..pastu A beso ,'a' kecik.Pastu tulisan sambung yang tak penah2 aku pass nk menyambungnya..haremmmm...;p

Tapi akak terer ngaler yer..mlukis aku soh Uda..pastu aku kaler la sendri.. Macam kat Baby Nursey my Alang,aku soh budak2 yang keje kat nursery tu lukis,bakinya aku kaler..Ishhkkk...ade gambornya...nnti aku upload..Tak tipu wooo... Time tu,berplastik2 kaler tu aku beli...kaler buncho ni kira terer la kalernye.. kaler dia la terer..bukan orang yang guna.kalo ko mengaler cam harem wlau hakikatnya kaler2 BUNCHO tu cantek..,takdemaknenyerrrrrrrrrr....
hahh...gituu...

tu jer la...lenkali buat N3 lain lak..hihihii...

1 comment:

Google
 
Powered By Blogger