Wednesday, September 29, 2010

Big Smile of the Day..

Malam tadi acara repeat makan kat Wong Solo..Kali ni bawak Along aku n Yayan.Sepatutya malam kelmarin peginya,tapi dek ujan yang tak berenti2,maka macam tak best je nak bejalan2 nanti,kitorang pospon la ke malam tadi..Dalam pkul 9 sampai sana,punye la ramai ya umat....Sepenuh2 restoran.Yang ade kosong kt tempat besila je.Tu pun belum bekemas.Along aku mane leh dok besila lame2.Sakit tulang temulang dia.Mata dia dok melilau gigih mencari meja yang kosong supaya dia takyah nk besila2 sopan ni..

"Cu..tu meja kosong..eehhh..Fahrin Ahmad la.."

Wahhhh..."Pi la dok dulu Long.."

heheheheeee...aku pun heran nape dlm byk2 meja kat sebelah dia bleh kosong...;p
Mungkin da jodoh i kan nk dok sebelah meja dengan FA..auuummm...
Bedua je dengan adik dia..perrrgghhh..Ensem u...auuwww...
Nak ku tegur,dia tengah makan..Cam tak sopan je kan..So,aku tunggu la dia abes makan,rilek2 dulu kan..Terus je i tegur..time tu da tak brape ramai..Tapi kot aku yang over mintak amek gambor..pedulik hape i? Kot tak mintak kang,melepessss la ...Tapi i bagi can la kat Yayen..Dia dok sebelah FA..

"Fahrin,bleh tak amek gambar?"

bole bayang tak betapa sweet sore i?haahahhaa...

"Ehh..bole..bole..."
Terus je dok sebelah Yayan..Aisehhhh...apadaaa....

Snap..snap...

AISEHhhhhhhhhhhhhhhhhh...Apepasal la tak tekeluor dari mulut aku ni nak mintak amek gambor dgn dia,kan?sengal tol la ko Cu...**tampor muka**

Borak gak la dengan dia tanye nape da lame tak update FB..Dia busy lepas balik Umrah tu ari..Dia kate la..Aku ade add FA dlm FB.tu yg tau xtvt dia tu.
And u know what,dalam pkul 1 lebih mlm td,dia update FB dia..ngeh3x...agaknye dia tingat kat i agaknya...ahhhh..podahhhh...


Gambor ni yang aku tegelak tengok.
1st snap je tgn trus naik jadi Otomen..sabor je la..
FA tanye,aikk..nak amek gambor kene buat tangan cenggitu ke?
Kening dia macam Vanilla Ice la..


Aku jarang sangat jmpe artis..sebab selalu lepak kedai mamak je kan...;p
So,ni kira contoh artis yang tak sombong la.Mau gak dia beborak2 dengan kita.
Serem gak aku dengor bile
Mak Merah kene hamun ngan Nasha Aziz kat butik terkemuka..
Very rude la as a public figure ,kan?
Dan kesilapan beso la dia hamun Mak Merah..hahahahaa...bloggers divasgitu..abes la dia libas balik..Natijahnya,kuor la kt paper..senyap je NA smpai sekarang..parkinson gamaknya..Dia tu aku rase memang ade bad attitude la..


No comments:

Post a Comment

Google
 
Powered By Blogger