Wednesday, September 1, 2010

Sendri buat N3,sndri yang menjejeh ailio..ces!!

Di suatu pagi yg nyaman.......

titt..titt... ( bunyik mesej daaa..)

Skrin tepon aku : 'Beb,jadik tak nak gi bday Adam?'

Balas..' insyaAllah jadik..wa lupe la Jumaat coti..heheheee...'

Skrin tepon aku : ' ok..set..'

Balas : 'wa ni nk mengecat umh..kalo sempat wa pegi la..lu rajin tak beb?'

Skrin tepon aku : 'muhahahahaaaa...mak soh wa cat 2 bilik tu pun wa tak buat2,ni lu nk soh ngecat umh lu plak'

Balas : 'Wa bukan soh lu ngecat la...wa ni tingin nak makan mac n cis...hahahaaa...'

Skrin tepon aku : 'ooo...bole..bole...kompom kalu,esok wa pi beli barang'

Balas : 'kompom..kompom..'

Yeeehhaaaaa....Mac n Cis uolssss... nyiummmm..nyiummmm....

terseksa nyer perasaan aku sepanjang nak menunggu detik itu...isshhkk...


ni....

ni....

ni...

ni.....
Aku da hirau dah....
pandang sipi2 jer...

Aku nampak ini sajo...perrrrgggghhh...malatos2 dalam molot ni kekenyalan
sayur campur tu...sedap siouttt...aku da pandai buat....hihihihiii...
nanti raya mau coba..

Terbaekkk...daging banyak...cukup lemak2nya...auKKKKK..!!!!!

No comments:

Post a Comment

Google