Thursday, September 2, 2010

Syian Miyaki...:(

Kalo Amir ade kat umah,kucen2 sume cam trauma jer..hahahahaaa...
Abes la akuu..abes la aku....kot katenye..Asik kene buli jer.Tak cukup dengan lidah terjelir2 dikejekan,nampak plak kotak freshener,disumbatnya dak Miya ni kat dalam..Nasib baik la badan tu cumil.Kalo tak mau rabak kotak tu.Yang sikecik tu plak redho jer..Sabor je la aku tengokkan..Puas beno atinye kalo dapat membuli diekor2 sume..Yang Amir tak bole nak buli,Si Ako,Bibib,Thunder,Lucky Boy dan yg beso2..tu pun kengkadang,Si choki pn bole di sakatnye..SAbor je la akak.. Tapi jauh di sudut hati,dia sayang bebudak berekor ni..Sebab kalo aku kurung,dia kuorkan..Tapi selalu aku la yang soh dia kuorkan..;p
Da kuor kang pening lak kepala nengokkan pangai sesekor..

Diam jer dia dok dalam ni..suka kot..




'Yaya,Miya perm rambut..'..
hahahahaa...

Gelak beso aku tengok.Kulu kilir dia bawak benda tu kat kepala sampai jatuh sendri..cumil sangat..Satu yang aku pasan,pangai dia sebijik cam apak dia,Snowy...Huhhh...Tuan baru Snowy kate,dia sekarang da membojan,gemok tapi manja macam selalu..iihhh...windu lak pada kemenggelupuran Snowy.Dia memang mamat menggelupur sikit.Kelam kabut..hehehehehee...


No comments:

Post a Comment

Google